Tilasin teiltä uuden puh.liittymän mikä ei ole vielä auennu, koska numeronsiirto käynnissä, mutta miksi sitä liittymää ei näy edes Omilla sivuilla
Sivu 1 / 1
Heippa Leiser,
Omilla sivuilla liittymä ei näy, koska se ei vielä ole siirtynyt meille.
Katselin asiakasnumerosi perusteella, että suunniteltu siirtohetki koittaakin huomenna klo 16.10, tuon jälkeen pienen viiveen myötä se päivittyy myös omille sivuille.
Omilla sivuilla liittymä ei näy, koska se ei vielä ole siirtynyt meille.
Katselin asiakasnumerosi perusteella, että suunniteltu siirtohetki koittaakin huomenna klo 16.10, tuon jälkeen pienen viiveen myötä se päivittyy myös omille sivuille.
Itselläni ainakin liittymä tuli näkyviin jo sen jälkeen, kun sain sen tekstarin, että liittymäsi siirtyy tunnin kuluttua. Sitä tässä odotellessa, kun ei viitsi oikein lähteä mihinkään, että ei tarvitse korttia matkalla vaihtaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.