Skip to main content
Ratkaistu

Ongelmia mobiilidatassa Samsung A25 -puhelimella

  • 5 June 2024
  • 4 kommenttia
  • 215 katselukertaa

Olisiko jollain vinkkiä seuraavaan;

 

Vaihdoin  samsung galaxy s9 puhelimen samsung a25 puhelimeen. Ongelmia on verkon toimivuudessa. Tällä uudella verkko hukkuu koko ajan, tulee pitkiä katkoja. Taloudessa on 2 muutakin Telian liittymää, niissä ei ole ongelmia. Lisäksi kun laitan sim kortin vanhaan laitteeseen, se toimii hyvin.  Onkohan a25 puhelimessa jotain mitä pitäisi tehdä/tarkistaa? 


___
Muokkaus AaTanja: Muokkasin otsikkoa "Ongelmia mobiilidatassa" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Hei @Hörre !

Kokeile ihan ensimmäisenä nollata verkkoasetukset, jos auttaisi asiaan.

  1. vaihe Avaa Asetukset ja valitse Yleinen hallinta.
  2. vaihe Valitse Nollaa.
  3. vaihe Valitse Palauta verkkoasetukset.
  4. vaihe Tarkista näytössä näkyvät tiedot ja napauta Asetusten nollaus.
  5. vaihe Napauta Palauta.

Kiitos! Koitan tätä jos auttaisi 🐯

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kiitos! Koitan tätä jos auttaisi 🐯

Jos tuo ei auta, niin kannattaa tehdä Telialle häiriöilmoitus, jotta näkevät mitä liittymässä häiriön hetkillä tapahtuu. Kannattaa ottaa ylös 2-3 ajankohtaa, jossa tuota on tapahtunut. Jos verkossa ei näy häikkää, niin kuulostaa laitevialta. Erityisesti normaali toimenta useammilla muilla laitteilla kuulostaa laitevialta. Silloin ratkaisuna on takuuhuoltoon toimittaminen. Se onnistuu esimerkiksi Telian myymälän kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei @Hörre !

Kokeile ihan ensimmäisenä nollata verkkoasetukset, jos auttaisi asiaan.

  1. vaihe Avaa Asetukset ja valitse Yleinen hallinta.
  2. vaihe Valitse Nollaa.
  3. vaihe Valitse Palauta verkkoasetukset.
  4. vaihe Tarkista näytössä näkyvät tiedot ja napauta Asetusten nollaus.
  5. vaihe Napauta Palauta.

Kiitos! Koitan tätä jos auttaisi 🐯

Saitko @Hörre tästä ohjeesta avun? 🙂

Vastaa