Skip to main content

Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???

Hei @kuopio45 ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Tarkoitatko että olet vaihtamassa operaattoria ja nyt ei uusi tai vanha SIM-kortti toimi?



Yleensä kun operaattori vaihtuu niin sovitaan päivämäärä milloin uusi SIM-kortti aktivoidaan.



Kun aika on koittanut niin uusi SIM-kortti laitetaan puhelimeen ja vanha SIM-kortti lakkaa toimimasta.



Olethan syöttänyt SIM-kortin pin-koodin oikein? Telialla uuden SIM-kortin (Laskutusliittymä) pin-koodi on 0000.



@kuopio45@  kirjoitti:


Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???






Iltaa @kuopio45. Mukavaa että olet löytänyt tänne Yhteisöön - tervetuloa!



 



Toimintaohjeet:



https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet



 



Jos näistä ei ole apua, niin lämpimästi suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen esim. Omien Sivujen 24/7 chat tai Facebook chat. Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä. Pääsisitkö näillä vinkeillä eteenpäin? :smileyhappy:


Vastaa