Skip to main content

Operaattori vaihtuu, en ehdi vaihtaa sim-korttia?

  • September 27, 2018
  • 2 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • September 27, 2018

Hei @kuopio45 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Tarkoitatko että olet vaihtamassa operaattoria ja nyt ei uusi tai vanha SIM-kortti toimi?

Yleensä kun operaattori vaihtuu niin sovitaan päivämäärä milloin uusi SIM-kortti aktivoidaan.

Kun aika on koittanut niin uusi SIM-kortti laitetaan puhelimeen ja vanha SIM-kortti lakkaa toimimasta.

Olethan syöttänyt SIM-kortin pin-koodin oikein? Telialla uuden SIM-kortin (Laskutusliittymä) pin-koodi on 0000.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • September 27, 2018

@kuopio45@  kirjoitti:

Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???


Iltaa @kuopio45. Mukavaa että olet löytänyt tänne Yhteisöön - tervetuloa!

 

Toimintaohjeet:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet

 

Jos näistä ei ole apua, niin lämpimästi suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen esim. Omien Sivujen 24/7 chat tai Facebook chat. Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä. Pääsisitkö näillä vinkeillä eteenpäin? :smileyhappy: