Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???
Hei @kuopio45 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Tarkoitatko että olet vaihtamassa operaattoria ja nyt ei uusi tai vanha SIM-kortti toimi?
Yleensä kun operaattori vaihtuu niin sovitaan päivämäärä milloin uusi SIM-kortti aktivoidaan.
Kun aika on koittanut niin uusi SIM-kortti laitetaan puhelimeen ja vanha SIM-kortti lakkaa toimimasta.
Olethan syöttänyt SIM-kortin pin-koodin oikein? Telialla uuden SIM-kortin (Laskutusliittymä) pin-koodi on 0000.
@kuopio45@ kirjoitti:
Sim kortti estetty vain hätäpuhelut mitä teen, en ole vaihtanut operaattoria enkä mitään muutakaan poikkeavaa???
Iltaa @kuopio45. Mukavaa että olet löytänyt tänne Yhteisöön - tervetuloa!
Toimintaohjeet:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet
Jos näistä ei ole apua, niin lämpimästi suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen esim. Omien Sivujen 24/7 chat tai Facebook chat. Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä. Pääsisitkö näillä vinkeillä eteenpäin? :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.