Skip to main content

Osoitetiedot numeropalvelussa

  • April 30, 2017
  • 4 kommenttia
  • 1833 katselukertaa

Pitäis saada yhteys telian asiakaspalveluun, ei puhelimitse siis. Telian nettisivu ei johda mihinkään, eikä myöskään facebook. Telia julkaisi luvatta osoitteeni fonectaan ja mahdollisesti muihinkin palveluihin ja haluaisin sen äkkiä pois vai pitääkö suoraan vaihtaa liittymä näin parin päivän jälkeen? Ihan naurettavaa touhua.. Tarvitsen siis esim. s-postiosoitteen .


Edit RaMaria: muokattu otsikkoa. 

4 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • April 30, 2017

Hei @Kilpoul ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Voit ottaa Asiakaspalveluun yhteyttä tämän Yhteydenottopyynnön :  https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1 kautta ja jättää viestiä Telialle asiasta, Telia ottaa tällöin yhteyttä sinuun. Tämä vastaa s-postiosoitetta, mutta on nopeampi ja varmempi.


kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • April 30, 2017

Voit myös itse muuttaa sen osoitteen näkyvyyden omilta sivuilta liittymän asiakastiedoista. Eli tee tunnus omille sivuille, mene liittymän "sisään" -> välilehti Omat tietosi -> Tiedot numeropalvelussa ja muokkaa sellaisiksi kuin haluat.

 

Kaikilla operaattoreilla on oman kokemukseni mukaan tapana julkaista käyttäjän täydet tiedot osoitteineen numeropalveluihin jos ei sitä erikseen kiellä liittymää avatessa.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • April 30, 2017

Morjesta Kilpoul ja tervetuloa myöskin minun puolestani :)

 

Saitkin jo hyvät ohjeet tuossa aikaisemmin. Lisään oikeastaan sen että oletko kokeillut Omien Sivujen kautta löytyvää chat-asiakaspalvelua? Se on auki 24/7.

 

Yleisesti ottaen, tietojen muutos numeropalveluun tapahtuu muutaman päivän viiveellä, eli tietojen poisto/lisäys ei näy numeropalvelussa saman tien. Ainakin aikaisemmin meiltä pystyttiin tekemään Fonectaan pyyntö jonka myötä muutos oli aikalailla samantien voimassa. En muista enää tarkkaan kuinka nopeasti tuollainen "hätäpäivitys" astui voimaan, mutta kysy chatista siis sitä.


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • April 30, 2017

En nyt muista, mutta mielestäni myyntitilanteessa myyjä varmistaa, mitä palveluestoja käytössä on ja haluaako numeroansa näkyviin. En tiedä, miten tuo sitten itsepalvelussa, verkkokaupassa menee. Kai sielläkin asiasta kysytään?