Skip to main content

päättyykö vanha liittymäsopimus automaattisesti?

  • January 4, 2020
  • 2 kommenttia
  • 72 katselukertaa

Kun päivitin Telian liittymän uuteen, loppuuko vanha sopimus automaattisesti vai pitääkö vielä erikseen sanoa irti vanha sopimus?

2 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • January 4, 2020

Hei,

 

Jos olet päivittänyt olemassa olevaa liittymää (numero pysy koko ajan samana), niin sinun ei tarvitse tehdä mitään. Vanha liittymätuote vaihtuu uuteen automaattisesti.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • January 4, 2020

Hei @Tilaaja22 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kyllä päättyy vanha liittymä automaattisesti, jos päivitit sen uuteen eli ei tarvitse irtisanoa sitä erikseen.