Hei
Olen nyt yrittänyt saada langattoman toimimaan (edes) normaalisti useamman päivän, ja käynyt myymälässänne kolmeen kertaan.
Viestejä teiltä Telialta pukkaa kyllä ylämitoitetusti, mutta koskaan ei tulee selvää ohjetta / apua ongelmaani.
On päivittänyt kahteen kertaan myymälässänne laitettani, irrottanut töpselin, sulkent ja avannut, resettanut, ja ei vieläkään. Teidän sivut taikka meilit tai muut viestit eivät muuten aukea ilman kännykän hotspottia..
Ja nyt tuli viesti että minun pitää päivittää 4G verkkoon (mitä ilman muuta oletin että TE OLISITTE TEHNEET KUN OLEN 3 KERTAA KÄYNYT MYYMÄLÄSSÄNNE ONGELMIENI TAKIA) - miten tämä nyt sitten tehdään ?
Edit SannaMKoo: Siirretty aloitus toiseen keskusteluosioon