Skip to main content

Aspanne on jo 3 kertaa pyydellyt anteeksi ja vakuuttanut tutulleni, että aiheettomia laskuja olemattomasta asiakkuudesta ei tule. Hän ei ole Soneran asiakas.



 



Vakuutteluista huolimatta jälleen kerran teidän yhteistyökumppaninne on lähettänyt hänelle perintälaskun.



 



Sergel Oy
Asianumero ********
Viite Palvelusopimus.



 



Hän pyysi välittämään terveiset: Ylimielinen asenne kannattaa heittää romukoppaan tällä kertaa.



 



Kykenettekö hoitamaan asian sisäisesti vai onko hänen tehtävä rikosilmoitus toistuvista perusteettomista laskuista, jotka myös termillä valelasku tunnetaan?



Hän odottaa asian korjaamista teidän toimestanne välittömästi.



 
Edit. Muokattu asiakkaan henkilökohtainen asianumero pois. @NikoNo 

Tervehdys @JFK_One 



 



Nyt on todella vaikea mennä sanomaan, mistä tuossa on kysymys. Meiltä ei todellakaan lähetetä laskua asiakkaille, mikäli siellä ei ole jotakin sopimusta taustalla. Tämä on ihan selkeä käytäntö, että meidän järjestelmästä tulee löytyä sopimus, jotta laskuja voidaan lähettää. Tämä sinun tuttavasi voisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla tai lähettää palvelupyyntöä omien sivujen kautta asian selvittämiseksi. Asia selviää varmasti paremmin meidän asiakaspalvelun kanssa, kuin tekemällä rikosilmoituksia. Ei meidän asiakaspalvelussa varmasti kenelläkään ole tarkoitus olla ylimielinen, joten ikävää jos tuttavasi on palvelun kokenut sellaiseksi. Nyt vain pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluun, jotta asia selviää.


@NikoNo voisi poistaa tuon Asiakasnumeron aloitus viestistä, ilmoitin siitä Moderaattorillekin.



@Windstapper kirjoitti:


@NikoNo voisi poistaa tuon Asiakasnumeron aloitus viestistä.






Juuri muokkasinkin aloitusviestiä. Asiakkaita yksilöiviä tietoja ei tosiaan voi julkisesti tänne kirjoitella ja tässäkin kyseessä vielä toisen henkilön tiedot.



@NikoNo kirjoitti:

@Windstapper kirjoitti:

@NikoNo voisi poistaa tuon Asiakasnumeron aloitus viestistä.


Juuri muokkasinkin aloitusviestiä. Asiakkaita yksilöiviä tietoja ei tosiaan voi julkisesti tänne kirjoitella ja tässäkin kyseessä vielä toisen henkilön tiedot.



NikoNo

Laitan kyseisen henkilön puhelinnumeron sinulle, jotta voitte olla häneen yhteydessä.

Hän ei voi kirjautua Omille sivuille koska ei ole asiakas ja ilmoitti että neljättä kertaa ei ala puhelinlaskuaan kasvattamaan asian tiimoilta.



@JFK_One kirjoitti:

NikoNo

Laitan kyseisen henkilön puhelinnumeron sinulle, jotta voitte olla häneen yhteydessä.



Hän ei voi kirjautua Omille sivuille koska ei ole asiakas ja ilmoitti että neljättä kertaa ei ala puhelinlaskuaan kasvattamaan asian tiimoilta.






Tämän Klaanin kautta ei voida asiakkaiden tietoja käsitellä. Täällä voidaan keskustella asioista yleisellä tasolla ainoastaan, sekä kommentoida asioita mitkä eivät vaadi asiakastietojen tarkastelua. Meillä on Omien sivujen lisäksi ilmaisina kanavina myös Facebook ja Twitter, joissa asiakas voi itse laittaa privaattiviestillä kyselyä tästä asiasta. Tämän lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus käydä Sonerakaupassa selvittämässä tilannetta. Toki soittamalla asiakaspalveluun asia selviäisi kaikkein nopeimmin, mutta näitä ilmaisiakin yhteydenottotapoja löytyy myös.

Pyydätkö siis ystävääsi ottamaan yhteyttä jollakin tavoin meidän asiakaspalveluun, jotta asia saadaan pikaisesti selvitettyä?


Vastaa