Skip to main content

Apua äkkiänpin koodi mulle ,kirjoitin 3 kertaa väärin ja Puh mykkä nyt

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu.

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.



PUK-KOODIN SAAT:





  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.


  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.


  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.




Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:





  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).


  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.




Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.



Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.



@kiisseli67 kirjoitti:


Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.



PUK-KOODIN SAAT:





  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.


  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.


  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.




Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:





  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).


  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.




Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.



Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.






Tukisivusto:



https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit :smileyhappy:


Vastaa