Apua äkkiänpin koodi mulle ,kirjoitin 3 kertaa väärin ja Puh mykkä nyt
Edit IlariJR: otsikkoa muokattu.
Hei
Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.
PUK-KOODIN SAAT:
- Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.
- Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.
- Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.
Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:
- Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).
- Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.
Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.
Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei
ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.
PUK-KOODIN SAAT:
- Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.
- Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.
- Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.
Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:
- Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).
- Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.
Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.
Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.
Tukisivusto:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.