Skip to main content

Lapseni käytössä oleva prepaid liittymä sulkeutui, miten saan liittymän uudelleen auki?

Hei @PolarStar ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Jos prepaid liittymän voimassaoloaika päättyi niin sitä ei voi enää avata uudelleen.



Täällä lisää tietoa prepaid liittymistä : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/prepaid/telia-prepaid


No onpa todella loistava ominaisuus....



@PolarStar@  kirjoitti:


No onpa todella loistava ominaisuus....






No ei niin loistava, mutta sama on myös muiden operaattoreiden prepaid liittymissä :smileyembarrassed:



 



Laitoin kyselyä että pystyykö sen avaamaan laskutusliittymäksi samalle numerolle, koska muistaakseni ennen on voinut näin tehdä.


Kyllä, @kiisseli67 on oikeassa. Jos Telia Prepaid -liittymä on irtisanoutunut, voi sille tehdä liittymän vaihdon laskutusliittymäksi viimeistään 3 kk irtisanoutumisen jälkeen. Takaisin Prepaidiksi sitä ei kuitenkaan ole mahdollista enää saada.

Jos haluat avata numeron laskutusliittymäksi, valitse ensin sopiva liittymä verkkokaupasta. Tunnistautumisen jälkeen valitse vaihtoehdoista kohta "Vaihdan Prepaid -liittymäni laskutettavaksi liittymäksi". Tämän jälkeen kirjoitat puhelinnumeron ja olemassaolevan sim-kortin numeron jota olet vaihtamassa laskutusliittymäksi ja viet tilauksen loppuun.


Vastaa