Lapseni käytössä oleva prepaid liittymä sulkeutui, miten saan liittymän uudelleen auki?
Hei @PolarStar ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Jos prepaid liittymän voimassaoloaika päättyi niin sitä ei voi enää avata uudelleen.
Täällä lisää tietoa prepaid liittymistä : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/prepaid/telia-prepaid
No onpa todella loistava ominaisuus....
@PolarStar@ kirjoitti:
No onpa todella loistava ominaisuus....
No ei niin loistava, mutta sama on myös muiden operaattoreiden prepaid liittymissä :smileyembarrassed:
Laitoin kyselyä että pystyykö sen avaamaan laskutusliittymäksi samalle numerolle, koska muistaakseni ennen on voinut näin tehdä.
Kyllä, @kiisseli67 on oikeassa. Jos Telia Prepaid -liittymä on irtisanoutunut, voi sille tehdä liittymän vaihdon laskutusliittymäksi viimeistään 3 kk irtisanoutumisen jälkeen. Takaisin Prepaidiksi sitä ei kuitenkaan ole mahdollista enää saada.
Jos haluat avata numeron laskutusliittymäksi, valitse ensin sopiva liittymä verkkokaupasta. Tunnistautumisen jälkeen valitse vaihtoehdoista kohta "Vaihdan Prepaid -liittymäni laskutettavaksi liittymäksi". Tämän jälkeen kirjoitat puhelinnumeron ja olemassaolevan sim-kortin numeron jota olet vaihtamassa laskutusliittymäksi ja viet tilauksen loppuun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.