Olin yhteydessä Soneran laskutukseen ja sain tiedon, että kyseinen EUR 20,16, joka minulta on puh laskussa laskutettu, on vastaus txt palvelunumeroon 17163, jota en ole lähettänyt.
Onko kenelläkään kokemusta saako sinne mailitse yhteyttä? En halua kyseistä kulu joka kk.
Luin jostain, että Soneran nettisivuilta pitäisi saada päivitettyä esto ko numeroon, kuinka se tehdään?
Sivu 1 / 1
Heippa Mikuli,
Omilla sivuilla https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=1070 Sonera Tunnuksin (Voit tarvittaessa luoda kohdassa "Luo uusi") pystyy hallitsemaan liittymän lisäpalveluita, mm. Estoja.
Eli kun kirjautuu omille sivuille, valitsee liittymän, sieltä lisäpalvelut > estot ja rajoitukset.
Katsoin että olitkin jo asiakaspalvelumme kautta saanut jo estoasiat kuntoon. Oletko jo palveluntarjoaajaan saanut yhteyttä?
Omilla sivuilla https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=1070 Sonera Tunnuksin (Voit tarvittaessa luoda kohdassa "Luo uusi") pystyy hallitsemaan liittymän lisäpalveluita, mm. Estoja.
Eli kun kirjautuu omille sivuille, valitsee liittymän, sieltä lisäpalvelut > estot ja rajoitukset.
Katsoin että olitkin jo asiakaspalvelumme kautta saanut jo estoasiat kuntoon. Oletko jo palveluntarjoaajaan saanut yhteyttä?
Hei,
olen saanut yhteyttä ja he sanovat, että
'There has been a technical error in the sms-traffic and you should get a refund from your phone company.'
Kuitenkin Soneran asiakasp sanoo, ettei voi hyvittää kulua.
Minulle soitettiin kyllä Sonerasta ja luvattiin selvittää ja palata, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut.
olen saanut yhteyttä ja he sanovat, että
'There has been a technical error in the sms-traffic and you should get a refund from your phone company.'
Kuitenkin Soneran asiakasp sanoo, ettei voi hyvittää kulua.
Minulle soitettiin kyllä Sonerasta ja luvattiin selvittää ja palata, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.