Liittyessäni Telian asiakkaaksi asiakaspalvelun houkutukseen langenneena sain parin viikon päästä sähköpostia, jossa kerrottiin, että ensimmäinen laskusi on kohta tulossa. Sanottiin, että älä ylläty normaalia korkeammasta laskusta näin: "Ensimmäisellä laskulla on usein myös liittymäsi tai palvelusi avausmaksu. Tämä kirpaisee vain hetken sillä maksat sen vain kerran". Sopimusta tehtäessä mistään ylimääräisistä maksuista ei ollut tietoa eikä puhetta. Moraalitonta, epärehellistä kaupankekoa! En ole vielä saaanut laskua, mutta kun etukäteen varoitellaan laskuttajan taholta niin siihen on uskominen.
Puhelinliittymän ja palvelun avausmaksut
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
