Olin Teliassa 2 päivää sitten ja muuttunut siellä uusi liittymä eSIM älykelloon. Mutta osoittautui, että ei sovi eSIM älykelloon. Haluaisin palauttaa saman liittymä kun oli.
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu
Olin Teliassa 2 päivää sitten ja muuttunut siellä uusi liittymä eSIM älykelloon. Mutta osoittautui, että ei sovi eSIM älykelloon. Haluaisin palauttaa saman liittymä kun oli.
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu
Hei! Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun? Suosittelen siinä tapauksessa lämpimästi ottamaan yhteyttä Telian asiakaspalveluun esim. Omien Sivujen chat-palvelussa, yhteydenottolomakkeella, puhelimitse tai vierailemalla Telia Kaupassa. Täällä julkisella keskustelufoorumilla ei voi käsitellä asiakastietoja :)
Telian asiakaspalvelun yhteystiedot:
Moi @ZULIK88! Saitko liittymän palautettua?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.