Skip to main content

Hej har nu inte möjlighet att betala räkningen fakturanr: ************* finns det en möjlighet att ännu en gång kunna ändra förfallodatumet på den eller laga en avbetalningsplan?



 



Edit SannaMKoo: Fakturanumret är dold

Hej och välkommen till Telia yhteisö @Sundvik !



 



Betalningar till fakturan eller överföring av förfallodagen kan göras engligt dessa instruktioner : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksuaika



 



On förfallodagen redan har gått bör du kontakta kundservice : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot


Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?


Prova den punkt där läser Maksupäivä siirto, det vill säga betalningsdatumöverföringen.



Om det inte fungerar, kontakta kundservice.



@Sundvik@  kirjoitti:


Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?






@Sundvik  om du vill skuta up betalningsdatum eller göra en betalningsplan, då är det bäst att kontakta oss personligen. Det enklaste sättet är på telia.fi på vår chat.

Vastaa