Skip to main content

Räkning

  • October 14, 2019
  • 4 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Hej har nu inte möjlighet att betala räkningen fakturanr: ************* finns det en möjlighet att ännu en gång kunna ändra förfallodatumet på den eller laga en avbetalningsplan?

 

Edit SannaMKoo: Fakturanumret är dold

4 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 14, 2019

Hej och välkommen till Telia yhteisö @Sundvik !

 

Betalningar till fakturan eller överföring av förfallodagen kan göras engligt dessa instruktioner : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksuaika

 

On förfallodagen redan har gått bör du kontakta kundservice : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • October 14, 2019

Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 14, 2019

Prova den punkt där läser Maksupäivä siirto, det vill säga betalningsdatumöverföringen.

Om det inte fungerar, kontakta kundservice.


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • October 14, 2019

@Sundvik@  kirjoitti:

Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?


@Sundvik  om du vill skuta up betalningsdatum eller göra en betalningsplan, då är det bäst att kontakta oss personligen. Det enklaste sättet är på telia.fi på vår chat.