Hej har nu inte möjlighet att betala räkningen fakturanr: ************* finns det en möjlighet att ännu en gång kunna ändra förfallodatumet på den eller laga en avbetalningsplan?
Edit SannaMKoo: Fakturanumret är dold
Hej har nu inte möjlighet att betala räkningen fakturanr: ************* finns det en möjlighet att ännu en gång kunna ändra förfallodatumet på den eller laga en avbetalningsplan?
Edit SannaMKoo: Fakturanumret är dold
Hej och välkommen till Telia yhteisö @Sundvik !
Betalningar till fakturan eller överföring av förfallodagen kan göras engligt dessa instruktioner : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksuaika
On förfallodagen redan har gått bör du kontakta kundservice : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot
Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?
Prova den punkt där läser Maksupäivä siirto, det vill säga betalningsdatumöverföringen.
Om det inte fungerar, kontakta kundservice.
@Sundvik@ kirjoitti:
Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.