Hei @jannelaakso14 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Yhteisön kautta ei pystytä hoitamaan henkilökohtaisia asioita kuten esim laskutus.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun vaikka tämän kautta, jolloin Telialta ollaan yhteydessä sinuun : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Moikka @jannelaakso14 ja tervetuloa Yhteisöön!
Nyt on hieman hankala sanoa, mistä tuossa laskussa on kyse, mikäli sinulla ei ole meiltä ollut koskaan palveluita voimassa. Ensin mieleeni tuli, että sinulla olisi joskus ollut meiltä jokin kanava ja nyt olet siitä saanut laskun, meillä kun on käytössä jälkikäteislaskutus eli lopetetusta palvelusta lasku tulee jälkijunassa. Tällaisesta kuitenkaan nyt tuskin kyse, kun kerroit, ettei sinulla ole meiltä palveluita ollut.
Tämä pitäisi nyt tutkia meidän asiakaspalvelun kautta, mistä laskussa oikein on kyse. Voit esimerkiksi tulla meidän chattiin, jossa palvelemme 24/7. Täältä löydät meidän yhteystiedot.