Hei @kojo80 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Oletko kokeillut toista laturia ja kaapelia? Näkyykö näytöllä kun latasit alkuperäisellä laturilla että kyseessä on pikalataus? Jos ei niin todennäköisesti laturi tai kaapeli on vikaantunut.
Itsellä oli sama juttu Samsungin tabletin kanssa. Minulla riitti kun ostin uuden latauskaapelin, laturissa ei onneksi ollut vikaa.
On tullut kokeiltua eri laturia ja johtoakin vaihtanut mut ei ole vaikutusta ollut et en tiedä mistä sit johtuu
@kojo80@ kirjoitti:
On tullut kokeiltua eri laturia ja johtoakin vaihtanut mut ei ole vaikutusta ollut et en tiedä mistä sit johtuu
Onhan latausportti ehjä? Vai olisiko akku vaihdon tarpeessa ?
Kyllä latausportti on ehjä mut en tiiä voisko olla akku menossa. Samoja ongelmia muillakin ollut ku luin netistä mut jotku sanoi et huollossa käyttää niin voi ratketa mut kun ei tiiä et mikä siinä tekee sen et samalla lailla ei nopsaa lataa kuin alussa.
@kojo80@ kirjoitti:
Kyllä latausportti on ehjä mut en tiiä voisko olla akku menossa. Samoja ongelmia muillakin ollut ku luin netistä mut jotku sanoi et huollossa käyttää niin voi ratketa mut kun ei tiiä et mikä siinä tekee sen et samalla lailla ei nopsaa lataa kuin alussa.
Kannattaa varmaan käydä testaamassa akku jossain huollossa, useimmiten latausongelmiin löytyy syy juuri siitä että akku on tullut tiensä päähän. Samsung Galaxy 7 Edge:stä ja samaten Samsung Galaxy 7:sta sanotaan että vilkaisunäyttö ja reunanäyttö kuluttavat akkua hurjaa vauhtia, jos niitä pidetään vakituisesti päällä.
Tuolla esim asiaa akun vaihdon tarpeesta : https://fonum.fi/artikkelit/akku-tyhjenee-liian-nopeasti-tai-ei-toimi
Toki muitakin liikkeitä on mm iTapsa ?
Samsungin osalta suosittelen huoltona ainoastaan Samsung Serviceä. Minulla huollattivat jo kaksi Samppaa, Xcover 3 ja S6. Nopeaa oli toiminta ja viat korjaantuivat.
Juu voishan sen siellä huollossa käyttää vaik puolisolla kyseinen luuri käytössä ku itellä uudempi sampan malli käytössä.