Skip to main content

Mitä teen väärin kun en saa pp.inet. fi sähköpostia Samsung J-5 puhelimeen.

Telian ym. ohjeita on selattu pari päivää..

Hei @jorkkis62 ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Eikö onnistunut näillä ohjeilla : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/telia-sahkoposti/asetukset-matkapuhelimeen-sahkoposti


Moi.


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @jorkkis62 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Eikö onnistunut näillä ohjeilla : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/telia-sahkoposti/asetukset-matkapuhelimeen-sahkoposti



Juu, olen yrittänyt tuota useamman kerran.

Tulee vaan teksti että, Asennusta ei voida suorittaa loppuun ja Todennus epäonnistui.


Hei @jorkkis62 

 

Olethan tarkistanut, että puhelimessasi on uusin järjestelmäpäivitys ja sovellus on myös päivitetty? Onko osoite pp.inet.fi jäänyt jo sovellukselle "jumiin" ? Eli onko se siellä valittavissa, mutta ei toiminnassa? Tällöin tunnus kannattaa yrittää poistaa ja aloittaa jälleen alusta.

Toimiihan sähköpostiosoite normaalisti esim. webmail:ssa kirjautumalla?

 

 

 

 



@HenriLie@  kirjoitti:

Hei @jorkkis62 

 

Olethan tarkistanut, että puhelimessasi on uusin järjestelmäpäivitys ja sovellus on myös päivitetty? Onko osoite pp.inet.fi jäänyt jo sovellukselle "jumiin" ? Eli onko se siellä valittavissa, mutta ei toiminnassa? Tällöin tunnus kannattaa yrittää poistaa ja aloittaa jälleen alusta.

Toimiihan sähköpostiosoite normaalisti esim. webmail:ssa kirjautumalla?

 

 

 

 


Moi,

Päivitykset pitäis olla kunnossa.Osoitteen jumista en saa tolkkua. 

Webmaliin kautta pääsen läppärillä mutta en puhelimella.

Salasanojakin olen uusinut jos niissä olisi ollut näppäilyvirheitä.


Selvä, eli sähköpostiosoite toimii, hienoa!


Tarkoitin aiemmalla "osoitteen jumilla" tarkoitin sitä, että onko sovellukselle jo tallentunut kyseinen tili. Se varmaankin näkyisi tässä tapauksessa jo sovelluksen "Tilit" tms. kohdassa.

 

Löysin erään vanhemman ohjeen, jossa asiakas oli saanut sähköpostin puhelimelle syöttämällä "käyttäjätunnus" kohtaan oman sähköpostiosoitteen uudelleen. Ohjeissa lukee kyllä "Tarvitset sähköpostisi käyttäjätunnuksen (matmei-1) ja salasanan seuraavaksi kerrottujen asetusten lisäksi. Kirjoita tunnus ja salasana niille varattuihin kenttiin." mutta jotkut Samsungin puhelimet ovat vaatineet siihen sähköpostiosoitteen. Kokeiletko tätä ja kerro toki lopputulema!



@HenriLie@  kirjoitti:

Selvä, eli sähköpostiosoite toimii, hienoa!


Tarkoitin aiemmalla "osoitteen jumilla" tarkoitin sitä, että onko sovellukselle jo tallentunut kyseinen tili. Se varmaankin näkyisi tässä tapauksessa jo sovelluksen "Tilit" tms. kohdassa.

 

Löysin erään vanhemman ohjeen, jossa asiakas oli saanut sähköpostin puhelimelle syöttämällä "käyttäjätunnus" kohtaan oman sähköpostiosoitteen uudelleen. Ohjeissa lukee kyllä "Tarvitset sähköpostisi käyttäjätunnuksen (matmei-1) ja salasanan seuraavaksi kerrottujen asetusten lisäksi. Kirjoita tunnus ja salasana niille varattuihin kenttiin." mutta jotkut Samsungin puhelimet ovat vaatineet siihen sähköpostiosoitteen. Kokeiletko tätä ja kerro toki lopputulema!


Vika löytyi virheellisestä salasanasta, vaikka tilasin uusia jo useammankin niin sähköpostin salasana ei vaan vaihtunut. Lopulta asia selvisi Telian häiriösätin avulla. Kyllä teetti..

Kiitos kaikille avusta!


Vastaa