Hankin tässä uuden Samsung Smart TV:n, jossa on sisäänrakennettu wifi ja verkkoselain. Ajattelin käyttää nettiä jo talossa olevalla ZTE MF910 4g -mokkulalla, mutta eipä se onnistunutkaan. Televisio löytää kyllä wlan -verkon, mutta ei yhdistä nettiin. Yritin tuntikausia etsiä netistä ratkaisua ongelmaani, mutta huonolla menestyksellä. 4g -liittymä on Soneran, joten kysäisin Soneran chatissa, missä voisi olla vika. Sieltä eivät osanneet auttaa, kehottivat vain soittamaan Helpsonin tekniseen tukeen (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm). Laitoin vielä viestiä Samsungin tukeen ja sieltä epäilivät, että vika on internet -palveluntarjoajan ip -yhteyksissä. Joten lopulta otin puhelun Helpsoniin silläkin uhalla, että tulee kalliiksi. Puhelu kesti parisen minuuttia ja minulle kerrottiin, että tällä mokkulamallilla ja Samsungin Smart Tv:llä on "yhteenliitettävyysongelma". Ovat kuulemma viikottain yrittäneet ratkoa ongelmaa sekä siellä Helpsonilla, Samsungilla että ZTE:llä. Ongelman voi kuulemma kiertää hankkimalla televisioon Samsungin wifi- USB -tikun. Että sellaista. Toivottavasti tästä on apua jollekin, joka on etsimässä ratkaisua vastaavassa tilanteessa. En tiedä, jos olisin miespuolinen asiakas, olisiko tällaista asiakkaan "kierrätystä" joutunut kokemaan.
Samsung Smart TV ja ZTE MF910 mokkula
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
