Nyt taisi olla se tilanne, ettet pääse testaamaan millään muulla yhteydellä telkkaria? Se voisi rajata ongelmaa omalta osaltaan, että onko tuossa jotain erityistä liittyen kännykän hotspot-yhteyteen ja tuohon televisioon. Pääsetkö testaamaan kännykästä jakamaasi yhteyttä jollain toisella laitteella kuin telkkarilla? Oliko television kanssa niin, että netti ei toimi minkään sovelluksen kanssa?
Samsungin sivuilla oli seuraavanlaisia ohjeita, joita olitkin jo ilmeisesti tehnyt, mutta tässä vielä varmuudeksi:
-Reitittimen tulisi olla samassa huoneessa 5 metrin säteellä televisiosta.
-Käynnistä reititin uudelleen. Irrota reitittimen virtajohto 5 minuutiksi.
-Kokeile toista langatonta verkkoa, kuten mobiililaitteen yhteyspistettä.
-Palauta tehdasasetukset ja irrota virtajohto 5 minuutiksi. Valitse Avaa > Tuki > Itsediagnoosi > Määritä uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, kytke verkkokaapeli reitittimen ja television välille ja ota yhteyttä tukitiimiimme numeroon 0771 726 786.
Eräänä neuvona myös toisella forumilla ehdoteltiin telkkarin virtajohdon irroittamista kokonaan telkkarista vähäksi aikaa ja sitten takaisin, mutta tuonkin taisit olla jo kokeillut. Melkeimpä tässä kohtaa olisin Samsungin tukeen vielä yhteydessä, jos ei ole toista yhteyttä testattavaksi tai toista laitetta, jossa testaisi puhelimen hotspotin toimivuutta. Lueskelin myös toisaalta, että Samsungilla olisi ollut joskus kauemman aikaa sitten vastaavanlainen ongelma televisioissa, ettei heidän palvelimeen saanut yhteyttä (kuten tuossa kerroitkin television ilmoittavan) ja se aiheutti esimerkiksi sovellusten toimimattomuutta. Tällöin korjaus taisi tulla Samsungin suunnalta suoraan ja tätä sen vuoksi kyselisin vielä Samsungin suunnalta, että onko tällaiseen heillä jotain ratkaisua.
Muuta yhteyttä ei ole kuin puhelimen. Netin jakaminen läppäriin onnistuu normaalisti. Tvssä mikään verkkoon liittyvä ei toimi (vaikka netin saa siis jaettua siihen puhelimesta ja telkkari ilmoittaa, että netti jaettu onnistuneesti.) Pitänee ottaa yhteyttä sinne samsungiin