olen yrittänyt saada uutta simiä aktivoitua viestillä muttei onnistu mikä avuksi?
Sim-kortin voi aktivoida myös Omilla sivuilla. Tai pyytää asiakaspalvelua aktivoimaan, mutta silloin kannattaa sanoa, ettei viestillä aktivointi toiminut, ettei mene maksua.
Tuolla sama kysymys: https://klaani.sonera.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/sim-kortin-aktivointi/m-p/139872
kyseessä siis yrityksen liittymä joten tuokaan ei varmaankaan onnistu?
Hei @tomchnyholm ja tervetuloa Klaaniin!
Vastaan nyt tännekkin eli yritysliittymän sim-kortin aktivointi hoituu näin : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ohjeet+ja+oppaat/matkapuhelinpalvelut/sim+kortin+aktivointi
Ja täältä löytyy yhteystietoja asiakaspalveluun yrityksille : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/yhteydenottolomakkeet?intcmp=b2b-footer-yhteydenottonetissa :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.