sim kortin aktivointi ei onnistu

  • 24 January 2017
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

olen yrittänyt saada uutta simiä aktivoitua viestillä muttei onnistu mikä avuksi?


3 kommenttia

Sim-kortin voi aktivoida myös Omilla sivuilla. Tai pyytää asiakaspalvelua aktivoimaan, mutta silloin kannattaa sanoa, ettei viestillä aktivointi toiminut, ettei mene maksua.



 



Tuolla sama kysymys: https://klaani.sonera.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/sim-kortin-aktivointi/m-p/139872

kyseessä siis yrityksen liittymä joten tuokaan ei varmaankaan onnistu?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

Hei @tomchnyholm ja tervetuloa Klaaniin!



Vastaan nyt tännekkin eli yritysliittymän sim-kortin aktivointi hoituu näin : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ohjeet+ja+oppaat/matkapuhelinpalvelut/sim+kortin+aktivointi



Ja täältä löytyy yhteystietoja asiakaspalveluun yrityksille : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/yhteydenottolomakkeet?intcmp=b2b-footer-yhteydenottonetissa :)

Vastaa