Skip to main content

sim kortin aktivointi ei onnistu

  • January 24, 2017
  • 3 kommenttia
  • 103 katselukertaa

olen yrittänyt saada uutta simiä aktivoitua viestillä muttei onnistu mikä avuksi?

3 kommenttia

PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • January 24, 2017

Sim-kortin voi aktivoida myös Omilla sivuilla. Tai pyytää asiakaspalvelua aktivoimaan, mutta silloin kannattaa sanoa, ettei viestillä aktivointi toiminut, ettei mene maksua.

 

Tuolla sama kysymys: https://klaani.sonera.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/sim-kortin-aktivointi/m-p/139872


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 24, 2017

kyseessä siis yrityksen liittymä joten tuokaan ei varmaankaan onnistu?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • January 24, 2017

Hei @tomchnyholm ja tervetuloa Klaaniin!

Vastaan nyt tännekkin eli yritysliittymän sim-kortin aktivointi hoituu näin : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ohjeet+ja+oppaat/matkapuhelinpalvelut/sim+kortin+aktivointi

Ja täältä löytyy yhteystietoja asiakaspalveluun yrityksille : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/yhteydenottolomakkeet?intcmp=b2b-footer-yhteydenottonetissa :)