Skip to main content
Tossa viimeviikon lopulla vaihdettiin siintä
surffi paketista huippuun ja jostakin syystä
netti ei tahdo juuri ollenkaan pelittää puhelimessa.
Ookla speedtestillä tarkistin nopeudet /download:0,14mbps ja /upload:0,32mbps
Paikka on Hamina ja 4G toimii mutta netti on vaan niin hemmetin hidas!
Paketti kun vaihdettiin tein niinkuin käskettiin eli sammuta puhelin ja käynnistä uudelleen. Soitettu on soneran tekniseen apuun mutta eivät osanneet auttaa, ihmettelivät vain ku entisellä paketilla netti toiminut moitteettomasti ja siinäkin oli 4G. Puhelimen asetuksista ei ole löytynyt vikaa kun olen etsinyt. Puhelin siis aivan uusi Sony Xperia Z2. Tuo nettiraja vain ylittyi silloin viimeviikon alussa mutta viikon lopulla tosiaan tilattiin se uusi paketti niin pitäisi olla taas runsaasti aikaa käyttää sitä nettiä!

Eli mikä mahtaisi olla avuksi?
Hei Heinekkeni!

Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilannetta voidaan tarkemmin tutkia, lisäisitkö asiakasnumerosi (10 numeroa) tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi, joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista => Lähetä.

Mikäli mahdollista, voit testata Sonyn puhelimessasi jonkin toisen Soneran liittymän SIM-korttia ja vastaavasti sinun liittymäsi SIM-korttia toisessa puhelimessa. Näillä testauksilla saataisiin lisätietoja ongelman aiheuttajasta.
Noniin asiakasnumero laitettu ja kokeiltiin Samsung Galaxy S4 Active puhelimessa mun sim-korttia mutta netti ei toiminut yhtään paremmin.

Ilmoitelkaa mahdollisimman nopeasti jos keksitte muita keinoja!
Hei Heinekkeni,

katselin asiakasnumeron perusteella osoitettasi ja tässä kyllä ei ole 4G:tä käytettävissä, mikäli mennään Metsäkylän osoitteen perusteella. Haminan keskustassa toimii 4G-verkko.

3G-verkko toimii varmastikin ihan hyvin tässä kotiosoitteessa.

Vastaa