Skip to main content

Sonera Jätti(ongelma)

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Tulipa tilattua tuo jätti paketti, kun se oli tarjouksessa 19.95€(ja siitä vielä x-alennuksella 16.95€). Yllätys olikin suuri kun laskussa näkyykin nyt summana 39.90€, eli tuon paketin alkuperäinen hinta. Onkohan tässä nyt tapahtunut soneran päässä virhe vai olenko itse säätänyt jotain? Tilausvahvistusta en löydä, mutta olen kuitenkin varma että tilasin paketin ennen tarjouksen loppumista...

4 kommenttia

  • November 28, 2014
Moro manaatti!

Katsotaas tarkemmin! Huomasin, että sinulla näkyy tuossa profiilin asiakasnumero -kohdassa vain kaksi numeroa. Laitatko asiakasnumeron sinne kokonaisuudessaan, niin päästään asiaan. Kiitos :)

  • November 28, 2014
Moi

Nyt pitäisi näkyä koko asiakasnumero.

  • November 28, 2014
Moikka manaatti !

Kiitos, nyt pääsin laskusi tarkistamaan ja totta - sieltähän puuttui X-tarjoushinta kokonaan! Mutta nyt on asia korjattu. Seuraavalla laskulla hinta on oikea ja tuosta nyt saamastasi laskusta riittää, että maksat 16,96€. Teen loppuosasta hyvityksen.

  • November 28, 2014
Hyvä juttu, kiitokset asian nopeasta korjaamisesta!