Hei!
Soneran käyttämä pankki vaihtuu joulukuusta 2016 alkaen Osuuspankista Danske Bankiin. Jatkossa laskut voi maksaa ainoastaan Danske Bankin tilille.
Vaimollani on tili osuuspankissa ja tänään hän maksoi puhelinlaskunsa soneran omilta sivuilla olevan virtuaaliviivakoodin avulla ja osuuspankki ilmoitti että Soneran ja Osuuspankin tekemän sopimuksen mukaan maksu siirretään Osuuspankin tilille.
Eli Vaimoni puhelinlaskun maksu meni siis Soneran vanhalle osuuspankin tilille.
Miksi edelleenkin soneralla on tämä sopimus osuuspankin kanssa vaikka sonera on pankin vaihtanut Danske Bankeniin?
Tuleeko silti lasku maksetuksi?
Vaimoni olisi halunnut maksaa uudelle tilille joka soneralla on käytössä nykyään mutta eipä osuusapankki antanut kun soneran ja osuuspankilla on sopimus että osuuspankin tilille maksu vain.
Eli millon osuuspankin asiakkaat saa maksut soneran uudelle tilille?
Siirtymäaikana Soneran laskut voi maksaa sekä uudelle että vanhalle tilille. Siirtymäajalla varmistamme, että kaikilla osapuolilla on riittävästi aikaa tehdä tarvittavat muutokset tilinumeron vaihtoon liittyen.
Koskeeko tämä yritysasiakkaita vai myös kuluttajaasiakkaita?