Skip to main content
Kuinka usein liittymän voi tarpeen mukaan päivittää sonera peruksesta sonera sopivaan?

Hei Peppi2016 ja tervetuloa Klaaniin!



 



Sopiva-liittymä joustaa käyttötarpeittesi mukaan. Voit halutessasi vaihtaa valitsemasi paketin toiseen Sopiva-pakettiin, jolloin uusi paketti korvaa aikaisemman, eikä näitä siis lasketa yhteen. Voit muuttaa pakettia yhden kerran saman laskutuskauden aikana.



 



Ja Sonera Perus-liittymästä yhden kerran Sonera Sopivaan (Perus-liittymiä ei ole enää myynnissä joten vaihdettuasi liittymän Sonera Sopivaan, et voi enää vaihtaa takaisin Perus-liittymään). 


Perus-liittymästä Sopivaan voi päivittää milloin tahansa, mutta kuten kiisseli tuossa sanoikin, niin Perus-liittymän myynti on lopetettu, joten takaisin sitä ei saa.



 



Nykyäänhän valikoimista löytyy myös Simppeli, joka on tarkoitettu vähäiseen ja peruskäyttöön. Hinta alkaen 4,90 €/kk joka sisältää 2 Gt datansiirtoa 21 Mb/s nopeudella, puhelut ja tekstarit menevät käytön mukaan 6,9 senttiä/kpl tai min. Liittymää voi räätälöidä isommalla netti- tai puhepaketilla omiin tarpeisiin sopivaksi.



 



Kannattaa huomioida, että Simppeliin ei kuulu Sopivan käyttöedut ulkomailla, esim. paketista menevät puhelut, viestit ja datasiirto pohjoismaissa ja baltiassa. Sopivaa ei myöskään voi päivittää Simppeliksi Omilla Sivuilla, vaan muutos on tehtävä asiakaspalvelun kautta.



 



Lisätietoja Simppelistä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/simppeli.aspx


Tervehdys 

 

Lisään hyödyllisiä linkkejä keskustelun jatkoksi...

 

  • Puhelinliittymien valikoima:

https://www.sonera.fi/kauppa/liittymat/puhelinliittymat/liittyma-minulle

 

  • Matkapuhelinpalveluiden hinnastot:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/hinnastot/matkapuhelin

 

Omilla Sivuilla voit katsella liittymääsi saatavia tarjouksia (päivityksen yhteydessä) tai voit katsoa keskittämisetusi etusivun bannerin kautta. Sonera Chat on apuna tai voit soittaa tarvittaessa asiakaspalveluun :smileyhappy:

 

 


Vastaa