Päivää
Olen lähettänyt teille palvelusopimuksen, jolla ymmärsin saavani jätti-liittymän 26.11. lukien. Olen myös toimittanut numeronsiirtoon tarvittavan valtakirjan. Vanha liittymäni (Elisa) on nyt katkaistu eikä uudesta ole kuulunut mtään. Mitä tehdä? Pakko asioida netin kautta, koska puhelinyhteyttä ei ole.
Jorma Pihlava
Kyntäjäntie 9 B
21870 Riihikoski
Sivu 1 / 1
Hei jpihlava!
Asia näkyykin selvitetyn Sonera Kaupassa, hyvä juttu!
Mukavaa päivää sinne
Asia näkyykin selvitetyn Sonera Kaupassa, hyvä juttu!
Mukavaa päivää sinne
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.