Saako puhelimen ennakkotilaaja laitteen postiin noudettavaksi silloin 30.9. Vai lähteekö se silloin vasta postiin teiltä? Voiko sitä hakea jostain liikkestä sinä päivänä?
Sivu 1 / 2
Moi hulkki06!
Sony Xperia Z3 on ennakkomyynnissä ja laitteiden toimitus alkaa 30.09.
Jos olet jo tilannut verkkokaupasta, saapuu laite toivonmukaan heti seuraavana päivänä 01.10.
Sony Xperia Z3 on ennakkomyynnissä ja laitteiden toimitus alkaa 30.09.
Jos olet jo tilannut verkkokaupasta, saapuu laite toivonmukaan heti seuraavana päivänä 01.10.
Näinköhän näitä on tänään kellekkään lähtenyt vai onko Sonerakin jäänyt ilman laitteita, niin kuin muutkin operaattorit? Oma tilaus ainakin edelleen käsiteltävänä...
Hei teekki !
Minäpä varmistan tukusta mikä on tilanne näiden laitteiden osalta. Palaan asiaan viimeistään huomenna. Toivotaan, että omasi saadaan postiin ASAP!
Minäpä varmistan tukusta mikä on tilanne näiden laitteiden osalta. Palaan asiaan viimeistään huomenna. Toivotaan, että omasi saadaan postiin ASAP!
Tehdään niin!
Samaan kysymykseen kaipaan vastausta. Ennakkotilaus teille tehty 15.9.2014 eikä iltaan mennessä 30.9.2014 toimituksen tila ole muuttunut. Milloin saapuu?
Jep, sama täällä 23.9 tilattu ja tilauksen " tila on käsittelyssä" edelleen.
Mustaa ja valkoista näkyy löytyvän Soneran verkkokaupasta, eli luulis että nää ennakkotilatutkin lähtis sitten saman tien tulemaan asiakkaille...?
Hei teekki , Holylake ja joniki81 !
Näin näyttää nyt olevan myös meillä, eli tuotteita odottelemme varastolle saapuvaksi.. mutta toimitukset lähtee rullaamaan heti kun vain laitteita saamme! Toivotaan, että saisimme paketit postiin mahdollisimman pian.
Näin näyttää nyt olevan myös meillä, eli tuotteita odottelemme varastolle saapuvaksi.. mutta toimitukset lähtee rullaamaan heti kun vain laitteita saamme! Toivotaan, että saisimme paketit postiin mahdollisimman pian.
Miksi asiakaspalvelussa (sinne soittaessani eilen 30.9.) ei mainittu mitään että tuotetta ei ole varastossa, vaan luvattiin että tänään 1.10. lähtee postiin? Ei kauhean hyvää mainosta jos ennakkotilaajat saa puhelimen myöhässä! Miksi mainostaa tiettyä päivämäärää, jos puhelimen saanti varmuutta ei ole edes teillä? Alkoi oikein naurattaa, kun puhelimessa alettiin kauppaa Soneran liittymää
Onkohan tietoa milloin puhelinta olisi odotettavissa varastolle ja meille asiakkaille asti? Itsekin tehnyt ennakkotilauksen (ja maksanut) jo 11.9. eli pikaisesti kyllä haluaisin puhelimeni.. Tosiaan ennakkotilaajana olettaa saavansa tuotteen heti kun se tulee markkinoille, eikös se ole ennakkotilauksen koko idea?
Hei hulkki06 ja zirmax !
Tilanne yllätti myös meidät, eli toimituksia odottelimme 30.9. päivälle. Viivästymisiä saattaa näissä tulla ja odottajan asemaan joutuu tilaajat, joka on tietenkin tosi ikävää. Emme voi nyt kun vain odottaa, että laitteita saamme ja pistää niitä postiin sitten heti kun mahdollista.
Tilanne yllätti myös meidät, eli toimituksia odottelimme 30.9. päivälle. Viivästymisiä saattaa näissä tulla ja odottajan asemaan joutuu tilaajat, joka on tietenkin tosi ikävää. Emme voi nyt kun vain odottaa, että laitteita saamme ja pistää niitä postiin sitten heti kun mahdollista.
Onko mitään tietoa toimitusten alkamisesta? Onhan tämä turhauttavaa...
Kyllähän tää homma oli nyt aika FAIL. Ennakkotilaajien luureista ei mitään tietoa, vaikka jostain kumman syystä Soneran verkkokaupassa edelleen musta sekä valkoinen Z3 saatavana "heti"...
Tässä vaiheessa olisi varmaan viisainta perua koko tilaus ja hommata laite jostain muualta, kun Soneralla ei ole ilmeisesti minkäänlaista visiota toimituksista... :o
edit. No nyt on muuttunut verkkokaupassakin saatavuudeksi "saatavana lähiaikoina".
On muuten puhelimen spekseissä väärää tietoa sim-kortin osalta. Soneran sivuilla lukee mikro-SIM, kun taas Sonyn käyttöohjeesta löytyy nano-SIM...?
Tässä vaiheessa olisi varmaan viisainta perua koko tilaus ja hommata laite jostain muualta, kun Soneralla ei ole ilmeisesti minkäänlaista visiota toimituksista... :o
edit. No nyt on muuttunut verkkokaupassakin saatavuudeksi "saatavana lähiaikoina".
On muuten puhelimen spekseissä väärää tietoa sim-kortin osalta. Soneran sivuilla lukee mikro-SIM, kun taas Sonyn käyttöohjeesta löytyy nano-SIM...?
Tyttöystävälleni lähti saunalahdelta tänään tulemaan... "ennakkotilaus". Pah!
Kovasti harmittaa kun odotin tätä jo keskiviikoksi.
Kovasti harmittaa kun odotin tätä jo keskiviikoksi.
Olisi tietysti mukavaa jos asiakasta informoitaisiin tilauksen kulusta jotenkin?
Hidastaako kuulokkeiden tuleminen mukana toimitusta..?
Luulisi tänään lähtevän kun muillakin operaattoreilla lähti.
Luulisi tänään lähtevän kun muillakin operaattoreilla lähti.
tommihg kirjoitti: Hidastaako kuulokkeiden tuleminen mukana toimitusta..?
Luulisi tänään lähtevän kun muillakin operaattoreilla lähti.
Eikös jossain ollut maininta, että kuulokkeet toimitetaan erikseen lokakuun loppupuolella tms. eli ei luulisi niiden vaikuttavan puhelimen toimitukseen...
Saunalahdella noita näkyy nyt olevan ainakin varastossa vähän reippaammin. Giganteista myös löytyy kohtuu hyvin...
No tietääpähän jatkossa, että mistä näitä uutuus puhelimia ei kannata ennakkotilata
teekki kirjoitti: [quote="tommihg":2ouqwpyv]Hidastaako kuulokkeiden tuleminen mukana toimitusta..?
Luulisi tänään lähtevän kun muillakin operaattoreilla lähti.
Eikös jossain ollut maininta, että kuulokkeet toimitetaan erikseen lokakuun loppupuolella tms. eli ei luulisi niiden vaikuttavan puhelimen toimitukseen...[/quote:2ouqwpyv]
Elikkä tällä menolla kuulokkeet mukavasti pukinkonttiin jouluksi. Hehehe....
Eli kuulokkeet saa sitten aiemmin ku puhelimen Soneralta
Eli onko nyt tosiaan niin että teillä siellä Soneralla ei ole minkäänlaista aavistusta siitä, milloin saatte näitä puhelimia? Kummallista että teillä kuitenkin oli ensimmäisten joukossa ennakkotilaaminen mahdollista ja silti muut verkkokaupat ovat saaneet tuotteet toimitettua asiakkaille ennen teitä.
Olisi siis mukava tietää onko toimitus tulossa tällä viikolla, ensi viikolla vai ensi vuonna, niin osaa päättää jääkö vielä odottamaan vai tilaako jostain mistä saa nopeammin.
Vastaisuudessa kun näin käy, niin olisi edes kohteliasta ilmoittaa asiasta asiakkaille vaikka sähköpostitse tai yleisellä tiedotteella verkkosivuilla
Olisi siis mukava tietää onko toimitus tulossa tällä viikolla, ensi viikolla vai ensi vuonna, niin osaa päättää jääkö vielä odottamaan vai tilaako jostain mistä saa nopeammin.
Vastaisuudessa kun näin käy, niin olisi edes kohteliasta ilmoittaa asiasta asiakkaille vaikka sähköpostitse tai yleisellä tiedotteella verkkosivuilla
Joo o saisi pikkuhiljaa tulla jotain infoa koska näitä aletaan lähettämään.... Empä taida toista kertaa Soneralta tilata mitään.
ode kirjoitti: Empä taida toista kertaa Soneralta tilata mitään.
Komppaan kun kerta tälläinen meininki on Soneran ennakkotilauksissa. Ois pitäny vaan unohtaa ne kuulokkeet ja maksaa 50e enemmän, niin ois se puhelin ollu jo käsissä pari päivää :)
edittiä: No nyt on taas verkkokaupassa saatavuutena "Heti". Näinköhän näitä jo nyt lähtis ennakkotilaajillekin... :)
lisää edittiä: Nyt tuli viestiä, että Xperia on postitettu/menossa postiin, eli ens viikon alkupuolella varmaan perillä.
Nyt tuli viestiä, että Xperia on postitettu/menossa postiin, eli ens viikon alkupuolella varmaan perillä. :)
Sama homma, toivottavasti Itella kuskaa nopeasti, että pääsee heti alkuviikosta käyttämään
Moi
Itse olen liikkeestä tehnyt ennakkovarauksen jo 12.9 .. Eikä mitään ole kuulunut asiasta.
Siksi kysyin, että onko mahdollista vaihtaa verkkokauppa tilaukseen?
Itse olen liikkeestä tehnyt ennakkovarauksen jo 12.9 .. Eikä mitään ole kuulunut asiasta.
Siksi kysyin, että onko mahdollista vaihtaa verkkokauppa tilaukseen?
Moi lakallio!
Olitkin jo tilannut puhelimen verkkokaupan kautta. Olen ymmärtänyt, että Sonera kaupat aina pirauttavat puhelimen ennakkovaranneille kun laitetta saapuu ja ennen kuin kauppoja tehdään sitä kautta. Jos haluat vielä varmistaa jotain sen suhteen tai perua varauksen niin voit pirauttaa Sonera kauppojen numeroon 0200 20010.
Olitkin jo tilannut puhelimen verkkokaupan kautta. Olen ymmärtänyt, että Sonera kaupat aina pirauttavat puhelimen ennakkovaranneille kun laitetta saapuu ja ennen kuin kauppoja tehdään sitä kautta. Jos haluat vielä varmistaa jotain sen suhteen tai perua varauksen niin voit pirauttaa Sonera kauppojen numeroon 0200 20010.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.