Jos tahtoo säilyttää vanhan numeron on se kaiketi siirrettävä ensin kilpailijalle ja sitten päivittää myöhemmin Simppeliksi? Tai jäädä suosiolla kilpailijan talliin.
Miksi tästä on tehty näin hankalaa??
Hei
Päivityksen pitäisi kyllä onnistua Omilta Sivuilta, mutta liekkö siellä jotain vikaa tällä hetkellä. Pistän tästä selvityspyyntöä eteenpäin.
Tarvittaessa muutos onnistuu esimerkiksi Omien Sivujen chatin kautta eli operaattoria ei tarvitse lähteä vaihtamaan. Muut asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Kävin ihan kuriositeettina itsekin vilkaisemassa, enkä kyllä löytänyt mitään paikkaa mistä se onnistuisi. Liittymän päivittäminen tarjosi vain Sopivan eri paketteja vaihtoehdoiksi.
Sain juuri vahvistuksen, että Sopivan päivittäminen Simppeliksi ei toistaiseksi onnistu Omilta Sivuilta lainkaan. Simppelihän ei sisällä roaming-etuja, eikä myöskään oikeuta keskittämisetuihin. Tämän vuoksi päivitys onnistuu ainoastaan asiakaspalvelun ja Sonera Kaupan kautta, jotta pystymme katsomaan kuinka se vaikuttaa muihin mahdollisiin liittymiin ja näin varmistamaan parhaan kokonaisratkaisun asiakkaalle.
@IlariJR kirjoitti:
Sain juuri vahvistuksen, että Sopivan päivittäminen Simppeliksi ei toistaiseksi onnistu Omilta Sivuilta lainkaan. Simppelihän ei sisällä roaming-etuja, eikä myöskään oikeuta keskittämisetuihin. Tämän vuoksi päivitys onnistuu ainoastaan asiakaspalvelun ja Sonera Kaupan kautta, jotta pystymme katsomaan kuinka se vaikuttaa muihin mahdollisiin liittymiin ja näin varmistamaan parhaan kokonaisratkaisun asiakkaalle.
Siinä tapauksessa varmaan kannattaa poistaa verkkokaupasta Simppelin tilausvaiheesta teksti
"HUOM! Jos olet Soneran asiakas ja haluat päivittää matkapuhelinliittymäsi, voit tehdä muutoksen kätevästi Omilla sivuilla."
@kjns kirjoitti:
@IlariJR kirjoitti:
Sain juuri vahvistuksen, että Sopivan päivittäminen Simppeliksi ei toistaiseksi onnistu Omilta Sivuilta lainkaan. Simppelihän ei sisällä roaming-etuja, eikä myöskään oikeuta keskittämisetuihin. Tämän vuoksi päivitys onnistuu ainoastaan asiakaspalvelun ja Sonera Kaupan kautta, jotta pystymme katsomaan kuinka se vaikuttaa muihin mahdollisiin liittymiin ja näin varmistamaan parhaan kokonaisratkaisun asiakkaalle.
Siinä tapauksessa varmaan kannattaa poistaa verkkokaupasta Simppelin tilausvaiheesta teksti
"HUOM! Jos olet Soneran asiakas ja haluat päivittää matkapuhelinliittymäsi, voit tehdä muutoksen kätevästi Omilla sivuilla."
Erittäin hyvä huomio! Palaute lähti samantien eteenpäin :)
Ps. edelleenkin tuo teksti näkyy olevan tuolla verkkokaupassa:
"HUOM! Jos olet Soneran asiakas ja haluat päivittää matkapuhelinliittymäsi, voit tehdä muutoksen kätevästi Omilla sivuilla."
sonera on niin iso firma että eihän sitä voida vaatia että tommosen tekstin sain pois nopeeta pitäähän siinä kestää kuukausia
Kiusallista! Laitetaan kyselyä vetämään, miksei ole jo muutettu. Olisiko nyt kesälomilla osuutta asiaan...
@MiaSL kirjoitti:Kiusallista! Laitetaan kyselyä vetämään, miksei ole jo muutettu. Olisiko nyt kesälomilla osuutta asiaan...
Kesäloma tuntuu jatkuvan. Ei pysty vieläkään vaihtamaan Omilla sivuilla.
@anttikarp kirjoitti:
@MiaSL kirjoitti:
Kiusallista! Laitetaan kyselyä vetämään, miksei ole jo muutettu. Olisiko nyt kesälomilla osuutta asiaan...
Kesäloma tuntuu jatkuvan. Ei pysty vieläkään vaihtamaan Omilla sivuilla.
Onpas nyt omituista! Pistin jälleen kerran pyyntöä eteenpäin. Eiköhän se teksti sieltä pois saada :)
Edit: Nyt tulikin vastausta, että tekstiä ei saada ainakaan tällä hetkellä poistettua, koska numeronvalintasivu on sama riippumatta valitusta liittymätyypistä ja kyseinen teksti pätee muihin liittymiin Simppeliä lukuunottamatta. Katsotaan josko tälle keksittäisiin jotain tulevaisuudessa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.