Skip to main content

Suljetun liittymän avaaminen

  • May 5, 2015
  • 2 kommenttia
  • 233 katselukertaa

Tervehdys!

 

Puhelinliittymäni on suljettu erääntyneiden laskujen takia. Maksoin erääntyneet laskut ja nyt kysymys kuulukin: aukeaako liittymäni automaattisesti vai pitääkö minun olla yhteydessä asiakaspalveluun?

 

Kiitän etukäteen vastauksesta! :smileyhappy:

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • May 5, 2015

Muistan lukeneeni, että liittymä aukeaa itsestään kun maksu kirjautuu järjestelmään, eli noin 1-3 päivän pääst maksusta. Pika-avaus on mahdollista, mutta maksaa. Kts. hinnasto


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • May 5, 2015

@VuokkoE Tuossa @kjns jo kertoikin oleellisimman :smileyhappy: Eli liittymä avautuu automaattisesti, kun maksusuoritus kirjautuu meille, siinä menee pankista riippuen 1-3 arkipäivää.

Jos ei puhelin ala toimia tässä lähipäivinä, kannattaa laitteesta käyttää virtoja pois, niin päivittyy takaisin verkkoon. Ja tietysti voidaan tehdä myös tuo pika-avauskin, jos haluat. Voit ottaa yhteyttä vaikkapa Omien Sivujen chatin kautta.