Skip to main content

Monivuotisena uskollisena Telian asiakkaana minusta tuntuu, että yhteinen taival taitaa olla lopussa. Huipputarjous xxl-liittymästä 24 kk vain uusille asiakkaille 😞. Millään tavalla ei koskaan huomioida meitä vanhoja uskollisia asiakkaita. Täytynee piipahtaa perheen ja koko kaveripoppoon kanssa lauantaivierailulla Elisassa - sielläkin kai huiomioidan vain uudet liittymän avaajat.Siis siirtykäämme sinne - tai ainakin tästä puljusta pois kaikki! Terveisin todella pettynyt ja vihainen, kohta ex-vakioasiakas

Niinhän se vähän joka operaattorilla on.. Numsia vaan vaikka sinne Elisalle ja sitten soittelee Telian ilmaiseen winback numeroon ja eiköhän sieltä parempi tarjous tule sitten.. Tämän prosessin nykyään vaatii vanhoilta asiakkailta jokainen iso operaattori, ei se Elisakaan vanhoille asiakkaille soittele ja lupaa kuuta taivaalta..



@tilasto kirjoitti:


Niinhän se vähän joka operaattorilla on.. Numsia vaan vaikka sinne Elisalle ja sitten soittelee Telian ilmaiseen winback numeroon ja eiköhän sieltä parempi tarjous tule sitten.. Tämän prosessin nykyään vaatii vanhoilta asiakkailta jokainen iso operaattori, ei se Elisakaan vanhoille asiakkaille soittele ja lupaa kuuta taivaalta..






Näin se aina menee tarjouksissa. Olen ollut hyvin tyytyväinen nykyiseen liittymäpakettiini eikä siihen hintaan saa samanlaista mitä muut teleoperaattorit tarjoavat tai paketti on aika usein suppeampi ainakin omaan tarpeeseeni :smileyhappy:



 



Oletko milloin viimeksi katsonut liittymillesi päivitystä @Aprisa? Lisätietoa täällä: https://www.telia.fi/paivita-liittymasi



@Sekunti kirjoitti:



Näin se aina menee tarjouksissa. Olen ollut hyvin tyytyväinen nykyiseen liittymäpakettiini eikä siihen hintaan saa samanlaista mitä muut teleoperaattorit tarjoavat tai paketti on aika usein suppeampi ainakin omaan tarpeeseeni :smileyhappy:


 






Juu, niin minäkin olen tyytyväinen nykyiseen liittymäpakettiini. Siksi vaihdoinkin Elisalta Telialle liittymät :)


En kaipaa kuuta taivaalta, vaan kohtuullisuutta. Vanhat asiakkaat ovat todella epäoikeudenmukaisessa aseemassa monissa etuja koskevissa asioissa.


Mikä on Telian ilmainen winback-numero? Palautteen antaminenkin onnistuu muuten vain näissä yhteisökeskusteluissa. Yritysasiakkaille on tietysti asianmukaiset palautepalvelusivut, ei yksityisille. Chat-tukihenkilöt eivät näihin osaa vastata enempää kuin palvenumerokaan. Siis tarkoitan kysymystä, miksi vanha asiakas on jatkuvasti lapsipuolen asemassa.



@Aprisa kirjoitti:


Mikä on Telian ilmainen winback-numero? Palautteen antaminenkin onnistuu muuten vain näissä yhteisökeskusteluissa. Yritysasiakkaille on tietysti asianmukaiset palautepalvelusivut, ei yksityisille. Chat-tukihenkilöt eivät näihin osaa vastata enempää kuin palvenumerokaan. Siis tarkoitan kysymystä, miksi vanha asiakas on jatkuvasti lapsipuolen asemassa.






Tuosta winback-numerosta en tiedä onko sitä olemassa tai mikä se on, mutta palautetta Telialle voi kyllä jättää tämän kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto



Se on tarkoitettu sitä varten. Siihen voi varmaan jättää myös viestiä, että toivoisi parempaa liittymä tarjousta tai vaihtaa operaattoria, niin jospa sieltä sitten tulisi liittymä tarjouksia ;) 



Toisaalta olen kuullut että jotkut ovat saaneet liittymä tarjouksia käymällä esim. Telia pisteellä.


Telian winback numero on 0800121121. Tuo siis tulee tekstarilla sen jälkeen kun numsi on käynnissä ja sieltä voit sitten kysellä sitä winback tarjousta joka menee asiakassuhteen ja naaman mukaan sitten, eli kaverisi saa voi saada jonkun eri tarjouksen ja sinun pyytäessä samaa vastataan ettei sellaista ole olemassakaan...


Vastaa