Elikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”
Elikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”
Elikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Tuo on nyt ZTE MC7010 perässä. MC7010 on tällä hetkellä sillattuna, Telian SIM on sisällä.
=> Miten tuohon DGA 0122 saa nyt päivityksen?
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Tuo on nyt ZTE MC7010 perässä. MC7010 on tällä hetkellä sillattuna, Telian SIM on sisällä.
=> Miten tuohon DGA 0122 saa nyt päivityksen?
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Ulkoyksikkö on DNA:lta.
Olisiko vinkkejä miten saisi nyt tuon Telia X1 päivitettyä? Onnistuuko manualisesti?
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Ulkoyksikkö on DNA:lta.
Siinä tapauksessa ulkoyksikön SN avulla ei päästä liittymään käsiksi. Pystyisitkö kirjaamaan meille häiriöilmoituksen Minun Telian kautta? Saadaan sen avulla ihmeteltyä miten laite saadaan päivittymään.
OK laitellaan häiriöilmoitusta tulemaan.
No nytpä pääsin boottailemaan reititintä tuon häiriöilmoituksen korjauksen jälkeen.
Kyllä se nyt päivitti tuon Firmwaren. Uusi firmis on 19.4.0539-4521039-20220906154503
Kiitoksia.
Laite on nyt maanantai aamuna poistettu päivityslistalta, joten sen puolesta ei enää pitäisi päivityspyyntöjä tulla. Jäädään seuraamaan tilannetta.
Eilen oli laite aamuyöllä buutannut itsensä. Olisiko sitten tarkistanut löytyykö uutta ohjelmaversiota?
Päivitystä ei tällä kertaa tehnyt/saanut. “Reboot Cause System Self”
No lähes 2 kk olikin buuttailematta.
Eilen oli laite aamuyöllä buutannut itsensä. Olisiko sitten tarkistanut löytyykö uutta ohjelmaversiota?
Päivitystä ei tällä kertaa tehnyt/saanut. “Reboot Cause System Self”
No lähes 2 kk olikin buuttailematta.
Tilanne on siis parantunut aika lailla jos päivittäinen katkominen on vaihtunut kerran kahdessa kuukaudessa katkomiseen. Nyt on vaikea äkkiseltään sanoa miksi laite on buutannut, mutta näkisin viisaaksi jäädä seuraamaan tilannetta. Jos katkomisia alkaa tulla samalla tai toisella syyllä niin kerro tässä ketjussa.
Onko yhteys muuten toiminut hyvin tämän parin kuukauden aikana?
Onko yhteys muuten toiminut hyvin tämän parin kuukauden aikana?
Itseasiassa tänään aamulla klo 7 jälkeen oli ongelmia. Internetyhteys oli WLANissa olevan kännyn mukaan menetetty. Telia X1 mukaan LAN-yhteys modeemiin oli kunnossa, mutta DHCP yhteys oli katki. Yhteys kyllä palautui kun uusin DHCP lainan käsin Telia X1. Modeemi on minulla siltaavana.
Onko yhteys muuten toiminut hyvin tämän parin kuukauden aikana?
Itseasiassa tänään aamulla klo 7 jälkeen oli ongelmia. Internetyhteys oli WLANissa olevan kännyn mukaan menetetty. Telia X1 mukaan LAN-yhteys modeemiin oli kunnossa, mutta DHCP yhteys oli katki. Yhteys kyllä palautui kun uusin DHCP lainan käsin Telia X1. Modeemi on minulla siltaavana.
Jaa, X1 ei ollut siis verkko-osoitetta saanut haettua. Tämä ilmeisesti oli yksittäinen ongelma vai oletko joutunut myös aiemmin tuota verkko-osoitetta uusimaan manuaalisesti?
Jaa, X1 ei ollut siis verkko-osoitetta saanut haettua. Tämä ilmeisesti oli yksittäinen ongelma vai oletko joutunut myös aiemmin tuota verkko-osoitetta uusimaan manuaalisesti?
Eipä ole noin pahoin takkuilut. Silloin tällöin aamun ensimmäiset internetyhteydet ovat pätkineet. Hetken kulutta kuitenkin toimineet taas normaalisti koko päivän.
Seuraillaan tilannetta. Voisihan tuon modeemin laittaa kokeeksi reitittävään tilaan.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.