Elikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”

Ratkaisu jäseneltä tiainjan
Katso alkuperäinen viestiElikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”
Ratkaisu jäseneltä tiainjan
Katso alkuperäinen viestiElikä aina silloin tällöin laite boottailee itseään. Juuri äsken boottasi itsensä. Onko tuossa nyt jokin vikana?
“Reboot Cause System Self”
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Tuo on nyt ZTE MC7010 perässä. MC7010 on tällä hetkellä sillattuna, Telian SIM on sisällä.
=> Miten tuohon DGA 0122 saa nyt päivityksen?
Laitteella näyttää olevan vanha ohjelmistoversio ja se voi aiheuttaa yhteydelle katkoksia. Tarkemmin laite yrittää ajoittain hakea uutta ohjelmistoversiota, jonka vuoksi laite buuttailee.
Onko reititin sinulla nyt käytössä meidän kiinteän laajakaistan vai kiinteän 5G-yhteyden kanssa?
Tuo on nyt ZTE MC7010 perässä. MC7010 on tällä hetkellä sillattuna, Telian SIM on sisällä.
=> Miten tuohon DGA 0122 saa nyt päivityksen?
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Ulkoyksikkö on DNA:lta.
Olisiko vinkkejä miten saisi nyt tuon Telia X1 päivitettyä? Onnistuuko manualisesti?
Pystytkö kertomaan ulkoyksikön Serial Numberia niin koetetaan saada päivitys laitteelle ajettua.
Ulkoyksikkö on DNA:lta.
Siinä tapauksessa ulkoyksikön SN avulla ei päästä liittymään käsiksi. Pystyisitkö kirjaamaan meille häiriöilmoituksen Minun Telian kautta? Saadaan sen avulla ihmeteltyä miten laite saadaan päivittymään.
No nytpä pääsin boottailemaan reititintä tuon häiriöilmoituksen korjauksen jälkeen.
Kyllä se nyt päivitti tuon Firmwaren. Uusi firmis on 19.4.0539-4521039-20220906154503
Kiitoksia.
Laite on nyt maanantai aamuna poistettu päivityslistalta, joten sen puolesta ei enää pitäisi päivityspyyntöjä tulla. Jäädään seuraamaan tilannetta.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.