@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
@ReOlivia@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
Huomenta. Sellaisesta, millä palveluntarjoaja vahvistaa kirjautumiseni. Esim. My Stockmaniin kirjautuessa annetaan lomakkeelle oma puhelinnumero ja Stockmann lähettää sitten tekstiviestitse koodin jonka syötän myös lomakkeeseen ja näin vahvistan olevani minä. Minulla tuo viesti/koodi ei tullut näkyviin.
Etsin itsekseni asiaan ratkaisua ja yhden ehdotuksen mukaan piti nollata verkkoasetukset. Tein sen, ja sillä ratkesi tuo Stockmannin ongelma mutta vielä on yksi sivusto jolta koodia ei vastaavassa tapauksessa tule.
@Vaseti@ kirjoitti:
@ReOlivia@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
Huomenta. Sellaisesta, millä palveluntarjoaja vahvistaa kirjautumiseni. Esim. My Stockmaniin kirjautuessa annetaan lomakkeelle oma puhelinnumero ja Stockmann lähettää sitten tekstiviestitse koodin jonka syötän myös lomakkeeseen ja näin vahvistan olevani minä. Minulla tuo viesti/koodi ei tullut näkyviin.
Etsin itsekseni asiaan ratkaisua ja yhden ehdotuksen mukaan piti nollata verkkoasetukset. Tein sen, ja sillä ratkesi tuo Stockmannin ongelma mutta vielä on yksi sivusto jolta koodia ei vastaavassa tapauksessa tule.
Saapuuhan sinulle muutoin normaalit tekstiviestit puhelimeesi normaalisti? Oletko käynnistänyt laitteen uudelleen ja testannut viestin vastaanottoa sitten uudelleen?
Mikäli viestiä ei tietystä palvelusta saavu puhelimeesi ja muutoin muut viestit saapuvat, tällöin olisi syytä ottaa yhteyttä viestin lähettävään tahoon.
@KaPetri@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
@ReOlivia@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
Huomenta. Sellaisesta, millä palveluntarjoaja vahvistaa kirjautumiseni. Esim. My Stockmaniin kirjautuessa annetaan lomakkeelle oma puhelinnumero ja Stockmann lähettää sitten tekstiviestitse koodin jonka syötän myös lomakkeeseen ja näin vahvistan olevani minä. Minulla tuo viesti/koodi ei tullut näkyviin.
Etsin itsekseni asiaan ratkaisua ja yhden ehdotuksen mukaan piti nollata verkkoasetukset. Tein sen, ja sillä ratkesi tuo Stockmannin ongelma mutta vielä on yksi sivusto jolta koodia ei vastaavassa tapauksessa tule.
Saapuuhan sinulle muutoin normaalit tekstiviestit puhelimeesi normaalisti? Oletko käynnistänyt laitteen uudelleen ja testannut viestin vastaanottoa sitten uudelleen?
Mikäli viestiä ei tietystä palvelusta saavu puhelimeesi ja muutoin muut viestit saapuvat, tällöin olisi syytä ottaa yhteyttä viestin lähettävään tahoon.
On tavallisia viestejä saapunut ja olen voinut niitä itse kirjoittaa. Olen myös käynnistänyt iPhone 8:ni uudelleen ja ottanut yhteyttä lähettävään tahoon, joka on sitä mieltä että vika on operaattorissa. Yritin myös tarkistaa viestikeskuksen nron, mutta siitä tuli vain harmaa ruutu jossa sanottiin että pyyntö on virheellinen eikä sitä voi toteuttaa. Ja operaattorin vaihdoksen jälkeen nuo vahvistuskoodiviestitkin toimivat pari päivää, mutta sitten eivät enää toimineetkaan. Perin outoa.
@Vaseti@ kirjoitti:
@KaPetri@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
@ReOlivia@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
Huomenta. Sellaisesta, millä palveluntarjoaja vahvistaa kirjautumiseni. Esim. My Stockmaniin kirjautuessa annetaan lomakkeelle oma puhelinnumero ja Stockmann lähettää sitten tekstiviestitse koodin jonka syötän myös lomakkeeseen ja näin vahvistan olevani minä. Minulla tuo viesti/koodi ei tullut näkyviin.
Etsin itsekseni asiaan ratkaisua ja yhden ehdotuksen mukaan piti nollata verkkoasetukset. Tein sen, ja sillä ratkesi tuo Stockmannin ongelma mutta vielä on yksi sivusto jolta koodia ei vastaavassa tapauksessa tule.
Saapuuhan sinulle muutoin normaalit tekstiviestit puhelimeesi normaalisti? Oletko käynnistänyt laitteen uudelleen ja testannut viestin vastaanottoa sitten uudelleen?
Mikäli viestiä ei tietystä palvelusta saavu puhelimeesi ja muutoin muut viestit saapuvat, tällöin olisi syytä ottaa yhteyttä viestin lähettävään tahoon.
On tavallisia viestejä saapunut ja olen voinut niitä itse kirjoittaa. Olen myös käynnistänyt iPhone 8:ni uudelleen ja ottanut yhteyttä lähettävään tahoon, joka on sitä mieltä että vika on operaattorissa. Yritin myös tarkistaa viestikeskuksen nron, mutta siitä tuli vain harmaa ruutu jossa sanottiin että pyyntö on virheellinen eikä sitä voi toteuttaa. Ja operaattorin vaihdoksen jälkeen nuo vahvistuskoodiviestitkin toimivat pari päivää, mutta sitten eivät enää toimineetkaan. Perin outoa.
Tuosta olisi hyvä häiriöilmoitus jättää meille tarkempaa tutkintaa varten. Häiriön selvitystä varten tarvitsemme tietoomme numeron mistä viestiä koetetaan lähettää sinulle sekä mahdollisimman tarkka lähetysaika.
Häiriöilmoituksen voit meille helpoiten kirjata Minun telian kautta tai ottamalla yhteyden chattiimme.
@KaPetri@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
@KaPetri@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
@ReOlivia@ kirjoitti:
@Vaseti@ kirjoitti:
Hei
Vaihdoin liittymäni DNA -> Telia M150. Muuten kaikki pelaa, mutta nyt ilmestyi jo toinen palvelu, jonka kirjautumisessa tekstiviestivahvistuskoodi ei saavuta minua. DNAlla ko. asian suhteen ei ollut ongelmia. Joillakin palveluilla koodi toimii, mutta nyt esim. My Stockmann -sisäänkirjautumisessa ei.
Mistähän ko. asia voisi johtua tai mitä voisin tehdä, jotta ongelma poistuisi?
Huomenta! Onko kyse mobiilivarmenteesta vai millaisesta tekstiviestivahvistuksesta?
Huomenta. Sellaisesta, millä palveluntarjoaja vahvistaa kirjautumiseni. Esim. My Stockmaniin kirjautuessa annetaan lomakkeelle oma puhelinnumero ja Stockmann lähettää sitten tekstiviestitse koodin jonka syötän myös lomakkeeseen ja näin vahvistan olevani minä. Minulla tuo viesti/koodi ei tullut näkyviin.
Etsin itsekseni asiaan ratkaisua ja yhden ehdotuksen mukaan piti nollata verkkoasetukset. Tein sen, ja sillä ratkesi tuo Stockmannin ongelma mutta vielä on yksi sivusto jolta koodia ei vastaavassa tapauksessa tule.
Saapuuhan sinulle muutoin normaalit tekstiviestit puhelimeesi normaalisti? Oletko käynnistänyt laitteen uudelleen ja testannut viestin vastaanottoa sitten uudelleen?
Mikäli viestiä ei tietystä palvelusta saavu puhelimeesi ja muutoin muut viestit saapuvat, tällöin olisi syytä ottaa yhteyttä viestin lähettävään tahoon.
On tavallisia viestejä saapunut ja olen voinut niitä itse kirjoittaa. Olen myös käynnistänyt iPhone 8:ni uudelleen ja ottanut yhteyttä lähettävään tahoon, joka on sitä mieltä että vika on operaattorissa. Yritin myös tarkistaa viestikeskuksen nron, mutta siitä tuli vain harmaa ruutu jossa sanottiin että pyyntö on virheellinen eikä sitä voi toteuttaa. Ja operaattorin vaihdoksen jälkeen nuo vahvistuskoodiviestitkin toimivat pari päivää, mutta sitten eivät enää toimineetkaan. Perin outoa.
Tuosta olisi hyvä häiriöilmoitus jättää meille tarkempaa tutkintaa varten. Häiriön selvitystä varten tarvitsemme tietoomme numeron mistä viestiä koetetaan lähettää sinulle sekä mahdollisimman tarkka lähetysaika.
Häiriöilmoituksen voit meille helpoiten kirjata Minun telian kautta tai ottamalla yhteyden chattiimme.
Kiitos. Tuopa onkiin hankala asia hoitaa, koska kyseessä on ulkomainen toimija. Mutta pitää katsella jos onnistuisi.