Olen lopen kyllästynyt jättämään viestejä kun mitään ei tapahdu.
Jos nyt asia ei joudu niin menee operaattorit vaihtoon kaikkiin omiin ja yrityksen liittymiin
On niin huono palvelu että ei jaksa enää ..
Olen lopen kyllästynyt jättämään viestejä kun mitään ei tapahdu.
Jos nyt asia ei joudu niin menee operaattorit vaihtoon kaikkiin omiin ja yrityksen liittymiin
On niin huono palvelu että ei jaksa enää ..
kirjoitti: Olen lopen kyllästynyt jättämään viestejä kun mitään ei tapahdu.
Jos nyt asia ei joudu niin menee operaattorit vaihtoon kaikkiin omiin ja yrityksen liittymiin
On niin huono palvelu että ei jaksa enää ..
On tietysti harmillista, jos asiat eivät etene. Oletko mitä kautta jättänyt viestejä? Viimeisen kahden viikon aikana käynnissä oleva ICT-alan lakko varmaan myös vaikuttaa siihen, että asiakaspalveluun liittyvät asiat voivat kestää normaalia kauemmin. Asiasta lisää tiedotteessa: https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=c5c327f1-4948-4853-b9ab-fb9115f37acc
Jos asia on kiireellinen niin kannattaa varmaan soittaa asiakaspalveluun tai ottaa yhteyttä chatin kautta.
Olet vain liian hätäinen. Minullakin meni viime kesänä pari kuukautta ennenkuin ottivat yhteyttä akuuttiin ongelmaan. Vika kylläkin korjaantui jo reilun kuukauden jälkeen.
Vakavammin, muilla operaattoreilla samat ongelmat. En tiedä koska yleisesti ottaen asiakaspalvelu yrityksiltä vain loppui, ehkä silloin kun palvelut siirrettiin verkkoon?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.