Hommahan meni niin että marketissa olevan Telian asiakaspisteen myyjä houkutteli vaihtamaan Telian liittymään. Lupasi sekä itselle että vaimolle 100M netin ja 600+600 puhelut ja viestit kuukausihintaan 19,9e. Liittymät kun aukesi niin netti oli molemmilla 10M, soitto telialle ja kamala selvittely miksi näin. Lopulta puhelinaspa sanoi korjaavansa liittymät oikeiksi ja kirosi itsekin että on vaikea pysyä perässä mitä myyjät pisteillään myyvät. Nyt huomasin omia sivuja selaillessa että liittymätyypin hinta on voimassa vain 12kk, sitten hinta nousee, vaikka myyjä nimenomaan sanoi että liittymä pysyy tuon hintaisena sitten aina eikä sopimuksessakaan jotka pisteellä tehtiin mainita asiasta mitään. Eilen avasin Telian chatin selvittääkseni asiaa. Pitkän odottelun jälkeen sain vastaukseksi, "En voi auttaa, olen vain asiakas palvelu työssä". Ja nimenomaan näillä yhdyssanavirheillä höystettynä. Minun käskettiin etsiä käsiini liittymän myynyt myyjä. Miten? Annanko tuntomerkit poliisille? Alanko väijymään Turtolan Citymarketin puskissa jos tulisi joskus vastaan? Nähtävästi Telian on mahdotonta selvittää kuka minun ja vaimoni puhelinliittymät meille myi. Uskomatonta mutta totta.
Telian myynnin sekavuus.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

