Skip to main content

Telian oma palvelunumero 154000 ei toimi kun yritän tilata nettipakettia ulkomaille.

  • January 21, 2020
  • 5 kommenttia
  • 88 katselukertaa

Olen mahdollistanut vapaat palveluviestit. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Haloo!

5 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • January 21, 2020

Hyvää päivää @Arska27! :smileyhappy:

 

Oletko tarkistanut kyseisen liittymän "Estot ja rajoitukset"-lisäpalvelun ettei siellä ole mahdollisesti päällä jokin esto. Voit tarkastella asetukset Omilta Sivuilta tai Minun Telia -sovelluksen kautta. Pienenä vinkkinä myös, että voit myös tilata sieltä netin lisäpaketin ulkomailla tai reissupaketin. Auttaisiko tämä ongelmassasi? 


kustaa1967
Irkkaaja
  • January 21, 2020

Hmmm...

 

Tietääkseni se palvelunumero on 15400 eikä 154000.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • January 21, 2020

@kustaa1967@  kirjoitti:

Hmmm...

 

Tietääkseni se palvelunumero on 15400 eikä 154000.


Hyvä huomio @kustaa1967! Yrititkö siis mihin numeroon lähettää viestin @Arska27?

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/ulkomailla/netin-kaytto

 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 21, 2020

15400, jossa on myös Finder ja Etsi. Otsikkoon tuli väärin.


AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • January 22, 2020

Kannattaa vielä tarkistaa omista tiedoista tilausoikeudet. Löydät ne kohdasta Omat tiedot - Tilausoikeudet. Kannattaa tarkistaa sieltä valikosta voimaan "vapaat tilausoikeudet". 

 

Voit kytkeä Reissupaketin myös käyttämättä tekstiviestiä. Tilaaminen onnistuu samoiten tuolta omista tiedoista kohdasta Liittymäsi ja palvelusi - klikkaa haluaamasi liittymää - Palvelut-otsikon alla viimeisin vaihtoehto Reissupaketit - Tilaa.

 

Suosittelen Minun Telia -sovelluksen käyttöönottoa, sillä onnistuu yllä kuvaamani toiminnot. Myös Telia.fi-osoitteessa ollessasi kirjautuneena Telia-tunnuksilla voit tehdä samat tarkistukset ja mahdolliset muutokset itsepalveluna.