Skip to main content

Sain myyntipuhelun numerosta 0409210938. Kukasoitti -palvelun perusteella numerosta soittaa aktiivinen puhelinmyyjä kaupaten mm Telian liittymiä. Oma numeroni on markkinointikiellossa Robinson -rekisterissä.
Onko muille tullut markkinointia ed numerosta? Onko Telian markkinointia?
Miksi Telia käyttää alihankkijanaan henkilöä/yritystä, joka ei noudata alan pelisääntöjä?
Tämän foorumin julkaisumoottori on muuten aivan hanurista. Tämä on jo neljäs kerta, kun yritän kirjoittaa palautetta, koska hakukone ehdottaa eri artikkeleita ja sitten tuuppaa minut muka ratkaistuun ongelmatapaukseen.

Tervehdys ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön @arbetare!



 



Valitettavasti näitä hämäräperäisiä viestejä ja soittoja riittää maailmalla. Voit laittaa numeron älypuhelimesi (tai sovelluksesi esim. Fonecta Callerin) estolistalle.



 



Ensisijaisesti pyri selvittämään asia soittavan yrityksen kanssa jo puhelinsoiton aikana ja poistamaan sinut listalta. Jos tuo ei tepsi, niin voit ilmiantaa yrityksen ASML-sivustolla. Lisätietoja: https://www.asml.fi/asml_wp/wp-content/uploads/Usein_kysyttyja_kysymyksia.pdf



 



Suomen Telemarkkinointiliitto Ry sivuston mukaisesti puhelinnumero ei ainakaan kuulu puhelinmyyjälle:



https://www.telemarkkinointikielto.fi/0409210938



 



Halutessasi voit jättää Telialle ilmoituksen lisäselvitystä varten:



?https://www.telia.fi/tietosuoja-ja-tietoturva



?https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



 


Hei,



 



tietääkseni asiakassuhteen hoitoa saa suorittaa puhelimitse, vaikka olisikin markkinointikielto. Eli jos olet Telian asiakas tai jossain kilpailussa tai kyselyssä antanut luvan yhteydenottoon, niin Telia saattaa ottaa sinuun yhteyttä. Jos olet Telian asiakas, voit estää puhelinmarkkinoinnin omien sivujen kautta.



@Purnipsi@  kirjoitti:


Hei,



 



tietääkseni asiakassuhteen hoitoa saa suorittaa puhelimitse, vaikka olisikin markkinointikielto. Eli jos olet Telian asiakas tai jossain kilpailussa tai kyselyssä antanut luvan yhteydenottoon, niin Telia saattaa ottaa sinuun yhteyttä. Jos olet Telian asiakas, voit estää puhelinmarkkinoinnin omien sivujen kautta.






Totta sen ei välttämättä tarvitse olla Telia vaan jokin muu sivuston yritys johon on antanut luvan yhteydenottoon puhelimitse. Eikös @Purnipsi Telian omat asiakaspalvelijat usein soita tuosta p. 020 690 400 tai ainakin näin on ollut aikaisemmin? ?



 





 



 



 



@Sekunti@  kirjoitti:



@Purnipsi@  kirjoitti:


Hei,



 



tietääkseni asiakassuhteen hoitoa saa suorittaa puhelimitse, vaikka olisikin markkinointikielto. Eli jos olet Telian asiakas tai jossain kilpailussa tai kyselyssä antanut luvan yhteydenottoon, niin Telia saattaa ottaa sinuun yhteyttä. Jos olet Telian asiakas, voit estää puhelinmarkkinoinnin omien sivujen kautta.






Totta sen ei välttämättä tarvitse olla Telia vaan jokin muu sivuston yritys johon on antanut luvan yhteydenottoon puhelimitse. Eikös @Purnipsi Telian omat asiakaspalvelijat usein soita tuosta p. 020 690 400 tai ainakin näin on ollut aikaisemmin? ?



 





 



 



 






Mulle 040 9210938 numerosta markkinoitiin Telian kanavapaketteja Liiga-asiakkaalle.


En ole saanut vuosiin Telialta markkinointia puhelimitse. Johtunee siitä että olen estänyt sen Omilta Sivuilta ?


Vastaa