Hei!
Tässä pääsi yllättämään tämä Telian netin toimintahäiriö puoleltapäivin.
Minulla kun on nämä yhteydet Telian takana , joten kaikki oli kaputt sillä hetkellä.
Luulin,että oli omissa laitteissa vika...Ja ähräilin...Siinä sitten yritin soitella sinne Telian asiakaspalveluun vanhalla puhelimella...Eihän siellä vastattu sittenkään...Vaan vanhalla puhelimella kas pääsin nettiin ja siellä se ilouutinen löytyikin,kun Teliaa etsiskelin:-Vika Telian järjestelmässä.
Olin vähän huojentunut , mutta vähäsen *******tti siinä.
Olisiko mahdollista tämmöisissä tilanteissa saada tulevaisuudessa sinne teijän asiakaspuhelimeen jonkinlainen automaattinen tiedote : "Valtakunnallinen toimintahäiriö netti -ja puhelinyhteyksissä.Häiriö alkanut tässä justiinsa ...jne"???
Tai sitten Telian asiakkaille jokin tekstiviestitiedote asian tiimoilta ,vaikka olisikin kilpailijan liittymänumero käytössä.(Kilpailijan liittymällä minä nettiin menin.)
Kun teillä on niin hyvä tiedot asiakkaistanne ja Suomen maantieteestä.
Kiitos!