Skip to main content

1. Yhteyden saanti Teliaan lähes mahdotonta. Nordean tunnukset ei käy Telialle ja lähin myymälä on Mikkelissä tai Joensuussa. 

2. Mobiiliyhteys katkeaa joka ilta noin klo 22 maissa ja muinakin aikoina pätkimistä on todella paljon. 

3. Mistä ihmeestä minä maksan Telialle?

Hei!



 



Onhan Telialla ihan perinteinen puhelinaspa, josta toki auttavat ongelman selvittelyssä. Tärkeintä olisi nyt saada rajattua ongelman aiheuttaja(t),  elikkäs onko sen syy omassa verkossasi tai päätelaitteessa vai telian verkossa ja telian laitteissa. Täällä yhteisössä ei voida tutkia asiakastietoja vaativia asioita, mutta voidaan antaa asiakkaalta asiakkaalle -periaatteella vinkkejä ongelman ratkaisuun ja selvittelyyn.



 



Nyt olisi tärkeää tietää:



 



Mikä päätelaite sinulla on, merkki ja malli?



Millä laitteella yrität käyttää nettiyhteyttä?



Mitä olet jo tehnyt ongelman selvitystä varten?



Onko ongelma ollut jo pitkään vai alkanut hiljalleen ajan kanssa?



Mitä muita oireita on kuin katkeilu, hitautta? Vaihteleeko nopeus vuorokaudenajan mukaan?


Vastaa