Skip to main content

Olen yhdistänyt tietokoneen iPhoneen mutta kone ilmoittaa, että ei internetyhtyttä. Kokeiltu on toisella puhelimella, jossa yhteys toimii.

Hei @KirsiKaM ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Oletko sallinut iPhonesta liittymisen omaan hotspotiin ja kirjoittanut salasanan oikein? Onhan myös mobiilidata valittuna?



Sen jälkeen pitäisi valita miten yhdistät eli wifi-yhteys, Bluetooth tai USB:lla. 



Kerro onnistuuko noilla ohjeilla vai tarvitaanko lisää apuja.



Käynnistä tietokone varuilta myös uusiksi, jos löytäisi verkon.



@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @KirsiKaM ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko sallinut iPhonesta liittymisen omaan hotspotiin ja kirjoittanut salasanan oikein? Onhan myös mobiilidata valittuna?

Sen jälkeen pitäisi valita miten yhdistät eli wifi-yhteys, Bluetooth tai USB:lla. 

Kerro onnistuuko noilla ohjeilla vai tarvitaanko lisää apuja.

Käynnistä tietokone varuilta myös uusiksi, jos löytäisi verkon.


Hei. Ongelma ei ole etteikö tietokone yhdisty Hotspottion vaan se että yhdistymisen jälkeen tietokone ilmoittaa "ei internet-yhteyttä". Ja wifin kautta. Puhelimessa netti toimii ihan normaalisti.


Sain toimimaan kun hain puhelimeen uuden IP-osoitteen.


Vastaa