Skip to main content
Moi, minun liittymäni käyttökatto tuli täyteen ja sain viestin asiasta, johon piti vastata "TILAA JATKO". Tein näin ja mitään ei tapahtunut, en saanut viestiä johon pitää vastata "KYTKE" niinkuin aina ennen. Apua?

Hei @Roder777 ja tervetuloa Yhteisöön!



 



Vaikuttaa siltä että liittymältäsi puuttuu todennäköisesti tilausoikeudet ja sen vuoksi TILAA JATKO -viesti ei ole onnistunut. Yleensä jos tuon viestin lähetys ei onnistu, tulee asiakkaalle paluuviesti "liittymältäsi puuttuu tilausoikeudet". Ihmettelen kyllä miksi et ole saanut mitään viestiä takaisin.

Tilausoikeudet voisit kuitenkin käydä varmuuden vuoksi tarkistamassa ja muokkaamassassa mikäli niitä ei ole. Pääset tarkistamaan tilanteen tästä kun kirjaudut ensin sivuille joko Telia-tunnuksella tai verkkopankkitunnuksellasi.

Jos jatkopaketin tilaus ei onnistu senkään jälkeen, kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme vaikka Chatin kautta niin katsotaan tilannetta sitten tarkemmin. Chat palvelee 24/7 telia.fi -sivuilla, joten sitä kautta voit olla yhteydessä koska parhaiten sopii.


Olisiko mahdollista jatkaa tilausta jotenkin netin kautta? Tai voisitko esimerkiksi sinä jatkaa minun tilausta?


Lisäpaketin tilaus onnistuu kun kirjaudut tuonne telia.fi -sivustolle ja valitset liittymän johon haluat paketin tilata. Sen jälkeen kohta "lisäpalvelusi" >> "netin lisäpaketit ulkomailla" >> "lue lisää". Sieltä päälle se paketti jonka haluat tilata, ruksi kohtaan "hyväksy" ja paina "Lähetä Tilaus".



 



Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja vaan lukijat auttavat toinen toisiaan. Sen vuoksi tilausta ei ole mahdollista jatkaa tämän foorumin kautta. Mutta tuon ohjeen mukaan paketin tilaus hoituu meidän sivujen kautta jos se ei tekstarilla onnistu. Toki tilausoikeudet täytyy olla kunnossa myös silloin kun muutosta tekee netin kautta.


Vastaa