Skip to main content

Maksoin 2.1.17 erääntyvän laskuni tilille FI86 5000 0120 0088 25. Tälle tilille olen aina ennen maksanut, joten se oli minulla valmiina verkkopankkini tililuettelossa. Vasta maksun suoritettuani huomasin, että laskussa oli merkitty vastaanottajan (Soneran) tilinumeroksi FI33 8000 1601 0166 95. 

 

Onko lasku nyt maksettu, vaikka maksoinkin ilmeisesti vanhalle tilinumerollenne, siirtyykö summa/rekisteröityykö lasku maksetuksi teille, vai tuleeko minun tehdä jotakin? 

 

Omilla Sonera sivuillani kyseinen lasku on yhä "Avoin". Maksupäivästä on tosin vasta vajaa kaksi vuorokautta. 

 

Onko asia/maksu ok näin? 

Hei @Verama ja tervetuloa Klaaniin!



 



Sinulla ei pitäisi olla huolta, laskusi on ohjautunut ihan oikein Soneran uudelle tilinumerolle ja varmaan kuittaantuu maksetuksi Omilla Sivuillakin viimeistään 3:n pankkipäivän kuluttua.



Eli asia on OK :)



Soneran uusi Danske Bankin tilinumero on IBAN FI33 8000 1601 0166 95
Vanhat tilinumerot esim FI86 5000 0120 0088 25 toimivat kuitenkin vielä ensi vuoden loppuun saakka.


Allright, hienoa, kiitos! 


Vastaa