@Yanari77 kirjoitti:
Todella huono netti, päivällä ei meinaa edes nettiä saada päälle. Puhelimen ylälaidassa on 5 palloa (iPhone) joista on 4G päällä vain 1 tai 2 mustana, akku kuluu todella nopeaa huonolla nettiyhteydellä. Välillä pitää pakottaa 3G yhteys päälle koska 4G ei yksinkertaisesti toimi. Netin jakamisesta ei ole mitään toivoa. Whatsapp jne ilmoitukset tulee myöhässä pahimmillaan jopa yli tunnin.
Ei huvittaisi maksaa 29,90€ kuussa tälläisestä liittymästä jossa ei netti toimi kunnolla. Vikailmoitusta ei voi tehdä omilla sivuilla koska se ei toimi antaa virheilmoitusta.
Vaihdoin Telialle pari kuukautta sitten ja en tiedä mitä tehdä seuraavaksi, ehkä vaihtaa operaattoria taas.
Tervehdys @Yanari77! :smileyhappy:
Matkapuhelinverkon häiriökartalla näyttäisi olevan eri alueilla häiriötä. Pääsetkö tekemään vikailmoituksen täällä?
____________________________________
Huom.!
Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä.
Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.
____________________________________
Oletko milloin viimeksi käynnistänyt puhelimen uudelleen? Auttaisiko se? :smileyhappy:
Onko tuo yhteys huono joka paikassa vai kotosalla vain? Tuosta olisi kyllä hyvä saada häiriöilmoitus tehtyä omilta sivuilta niin voitaisiin tarkemmin katsoa tuota liittymää. Pääsetkö omien sivujen kautta chattiin käsiksi? Sitä kauttakin voisi meille ilmoitella. Voitko vielä testata pääsetkö tätä kautta ilmoitusta laittamaan https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
Tänään sammutin viimeksi.
Tällä hetkellä vaihtoi itse suoraan 3G:lle
Akussa ei ole mitään, 10min sitten oli 38% ja nyt 32% akku menee aivan silmissä loppuun.
Lisäksi kun menee puhelimen asetuksiin katsomaan mikä syö akkua niin jokaisen sovelluksen kohdalla lukee "heikko signaali".
Kotosalla koko ajan 4G "heikko signaali" tai sitten ei löydä edes sitä vaan menee 3G yhteydelle.
Työpaikalla noin 35km päässä on välillä 3 palloa yleensä sama 2.
Ei toimi vikailmoituksen laittaminen.
Voit sen vikailmoituksen jättää mm. chattiin tai puhelimitse :smileyhappy:
Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Eli yhteydenotto menee sitten näköjään ensi viikolle. Mitä sen jälkeen tapahtuu ihmettellään vaan jatkuvaa huonoa nettiyhteyttä? Kiva maksaa ns tyhjästä, tällä yhteys liittymällä ei ladata edes sovelluksia App Storesta.
@Yanari77 kirjoitti:
Eli yhteydenotto menee sitten näköjään ensi viikolle. Mitä sen jälkeen tapahtuu ihmettellään vaan jatkuvaa huonoa nettiyhteyttä? Kiva maksaa ns tyhjästä, tällä yhteys liittymällä ei ladata edes sovelluksia App Storesta.
Jos sinulla on nettiliittymä jossain laitteessa (esim. reititin ja tabletti), niin voithan jakaa sen netin wifi-yhteydellä :smileyhappy:
Eipä tule wifin ääressä koko loppuviikkoa vietettyä. Katsotaan mitä tämän Telia homman kanssa tekee nyt.
@Yanari77 kirjoitti:
Eipä tule wifin ääressä koko loppuviikkoa vietettyä. Katsotaan mitä tämän Telia homman kanssa tekee nyt.
Tsemppiä. Eiköhän se selviä piakkoin!
Jos kuuluvuus tai häiriö alueella ei parane ajan mittaan, niin sitten kannattaa harkita liittymän vaihtamista toiselle teleoperaattorilla mikäli ei ole määräaikainen soppari :smileyhappy:
Asuin aikoinaan kerrostalossa, joka sattui olemaan katvealueella vaikka oli keskustan alueella. Esimerkiksi puhelut piti pitää lähellä ikkunaa tai tietyssä paikkaa, jotta puheesta sai selvää eikä mykistyisi välillä. Ainakin selvisi sekin miksi nettittikku oli kiinni ikkunassa aikaisemmilla vuokralaisilla :smileyvery-happy:
Telia on tietääkseni jo korjannut tämän kuuluvuusongelman sillä pienellä alueella.