Toistaiseksi suljettu liittymä.

  • 19 November 2018
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Hei!

Miksi tilapäisesti suljetusta liittymästä laskutetaan ja vielä peritään uusi maksu, kun aktivoi sen uudestaan? Toinen liittymäni ollut suljettuna kaksi kuukautta ja lasku juoksee vaikka liittymää ei voi edes käyttää?


2 kommenttia

 


@impuu@  kirjoitti:

Hei!

Miksi tilapäisesti suljetusta liittymästä laskutetaan ja vielä peritään uusi maksu, kun aktivoi sen uudestaan? Toinen liittymäni ollut suljettuna kaksi kuukautta ja lasku juoksee vaikka liittymää ei voi edes käyttää?


Veikkaisin että  liittymän laskutus päättyy sitten vasta kun se on  irtisanottu .

 

Asiakassivuilta tehtävä liittymän väliaikainen sulkeminen on nimenomaan tarkoitettu tilanteeseen, missä päätelaite (jossa liittymä käytössä) on esimerkiksi hukkunut, tai muuten päätynyt vääriin käsiin ja käyttö tarvitsee hetkellisesti estää.

Tässa tapauksessa siis myös liittymä on tarkoitus saada takaisin käyttöön mahdollisimman pikaisesti. Mikäli liittymän haluaa sulkea jonkun muun syyn takia, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja katsotaan sitä kautta mikä olisi paras vaihtoehto tilanteeseen! :smileyhappy:

 

Tämä laskutuksen jatkuminen on mainittu myös asiakassivuilla liittymän sulkua tehdessä:

 

 

 

Vastaa