Skip to main content

Tyytyväisyystakuu

  • October 26, 2018
  • 3 kommenttia
  • 136 katselukertaa

Kuuluukohan uusi liittymä tyytyväisyystakuun piiriin?Myyjä torilla (siis markkinoilla) ei siis etämyyntiä!sanoi näin.Edes asiakaspalvelu ei ollut tästä varma.Outoa.

3 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • October 26, 2018

Hei!

 

Tuossa hieman googlailin, niin löytyi tälläinen sivu: https://www.telia.fi/kayttoehdot/tyytyvaisyystakuu

 

Tuolla mainitaan "Telia Yhteys Puhelimeen" , mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin nykyliittymät eivät enää ole "yhteys puhelimeen" -liittymiä, vaan nuo olivat niitä, joita myytiin heti Sonera -> Telia -muutoksen jälkeen. Joten enpä osaa sanoa minäkään, että miten tuo aivan tarkalleen menee. Vaikuttaisi, että ei kuulu. Merkitsin tämän viestin niin, että saadaan asiaan 100% varmistus Telian puolelta, toivottavasti mahdollisimman pian. :smileyhappy: Joka tapauksessa todella harmillista, että vaihtelevaa tietoa on liikkeellä ja siten sinulle ylimääräistä vaivaa, mutta siitä voit olla varma, että nyt asiaan saadaan varmasti selvyys.

 

 


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 27, 2018

Tämä on meillä selvityksessä ja palaamme asiaan heti, kun saamme tarkempaa tietoa :)


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • October 29, 2018

Tähän tuli varmistusta ja tämä tyytyväisyystakuun sivu on vanhaa tietoa ja se taitaakin olla jo poistettu nettisivuiltamme.

Nykyisissä Telia Yhteys -liittymissä ei ole tyytyväisyystakuuta. Poikkeuksena tällä hetkellä on uusi Telia Dot -liittymä, johon voi tutustua 30 päivää ilmaiseksi :)