Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😁>
Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.
@AaTanja@ kirjoitti:
Heippa @Vhikk ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit meidät ja monet foorumilaiset😁>
Asiakaspalvelumme kautta on mahdollista avata uusi liittymä ja ajastaa sen käyttöönotto. Itsepalveluna pystyy ajastamaan numeronsiirron nykyisellä numerolla, mutta kun kyseessä tosiaan on ihkauusi yhteys, niin silloin voimme naputella sen voimaanastumisen suoraan järjestelmiimme. Meidät tavoitat näin sunnuntaina parhaiten joko Facebookin tai Twitterin yksityisviestien puolella tai jos jo olet meidän asiakas, niin Minun Teliassa palvelemme 24/7 niin sovelluksessa kuin selaimella. Tässä vielä kootusti kaikki asiointikanavamme palveluaikoineen.
Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.
@Vhikk@ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kävin myymälässä avaamassa liittymän ja minulle kerrottiin että ajastettu avaaminen on mahdollista on mahdollista vain niin etten saa numeroa tietooni samantien koska sitä ei voi ”varata”. Jouduin nyt maksamaan avausmaksun lisäksi vielä viikon verran päällekkäisiä kuukausimaksuja että saan sujuvasti numeron vaihdettua joka paikkaan.
Mukava kuulla, että olet nyt saanut liittymän avattua, se on tärkeintä 🙂> Meidän chat- tai puhelinasiakaspalvelussa olisi saatu ajastamallakin liittymäsopimus tehtyä, mutta pääasia, että sinulla on nyt on jatkossa haluamasi liittymä ja paketti.