Skip to main content

Moi. Vaihdoin n.2kk sitten lasteni liittymät Telialle,mutta laskua en ole saanut vieläkään? Vaimoni liittymä vaihtui samaan aikaan ja hänelle lasku tuli ja kohta varmaan tulee jo toinenkin. En sillä, että niin laskuja kaipaisinkaan ,mutta kai ne jotain kautta minulta peritään jos en rupea sitä kyselemään. Telian sivuilla ei littymien tiedoilla laskua löydyä, ei maksettua eikä maksamatonta. Yhteystietoni ovat oikein kun tarkistin.



 



Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

Hei @peruspakki ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Olisiko niin että lasten laskuissa ei ole vielä laskutusraja täyttynyt?



Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € ja yritysasiakkailla 50 €. Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10 €. Laskutusrajasta riippumatta lasku lähetetään vähintään 6 kuukauden välein.



Jos kumminkin haluat varmistua asiasta niin ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka tätä kautta:



https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 


Kyllä sen 20€ rajan pitäisi olla ylittynyt koska kaikki 3 liittymää ovat kaikki saman hintaisia ja 1 kuitenkin lasku tuli. Pitää kai kysellä perään jos ei sitä ala kuulumaan.



 



@peruspakki@  kirjoitti:


Kyllä sen 20€ rajan pitäisi olla ylittynyt koska kaikki 3 liittymää ovat kaikki saman hintaisia ja 1 kuitenkin lasku tuli. Pitää kai kysellä perään jos ei sitä ala kuulumaan.



 






Meillä on käytössä jälkikäteinen laskutus ja joskus ensimmäinen lasku saattaa tulla melko suurellakin viiveellä, riippuen siitä mihin laskutusryhmään liittymät on siirron yhteydessä sijoitettu.

Jos laskua ei löydy Omien Sivujen laskuarkistosta, niin silloin sitä ei ole lähetetty. Laskuarkistoonhan pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä ja klikkaamalla Laskut ja viestit. 2kk kuulostaa kuitenkin melko pitkältä viiveeltä, joten voit halutessasi selvittää asiaa tarkemmin esimerkiksi chatin kautta, joka löytyy kirjautumisen jälkeen sivun oikeasta alalaidasta :)


Vastaa