Skip to main content

Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?



 



Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa


@anakondaantti@  kirjoitti:


Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?



 



Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa






Minun Telia-sivuilta saat selville sim-korttinumeron liittymänumeron kohdalta. Mikäli sim-kortti ei täsmää, niin voit aktivoida sieltä. Mikäli tulee ongelmaa, niin kannattaa ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä puh. 020 690 400 (mpm/pvm). 


Vastaa