uusi sim kortti ei toimi

  • 28 July 2015
  • 2 kommenttia
  • 79 katselukertaa

ostin tänään uuden puhelinliittymän, mutta kun avaan uuden sim kortin niin se sanoo vain ettei verkkoa. olen yrittänyt myös lähettää aktivointiviestin, mutta vastauksena tuli ettei sellaisela numerolla ole tilausta.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Ilmoitettiin että liittymä toimii heti? Kannattaa huomenna soittaa asiakaspalveluun.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ota yhteyttä tuolta omilta sivuilta chatillä, niin voit saada apua tuohon sim- kortin aktivoimiseen. Ilmoita siellä kortin numero ( 12 numeroa ) niin osaavat aktivoida oikean kortin ja kun se on tehty pitää muistaa käynnistää puhelin uudelleen. Sitten kortti toimii.

Vastaa