Postissa tuli uusi SIMmi ja ohjeet sen asentamiseksi, aluksi pitää lähettää aktivointiviesti numeroon 18100, lähettää voi, mutta palaute on "PALVELU TILAPÄISESTI POIS KÄYTÖSTÄ". (Tätä ennen 4 kertaa lähetys ei ole onnistunut "VIRHE".)
Postissa tuli uusi SIMmi ja ohjeet sen asentamiseksi, aluksi pitää lähettää aktivointiviesti numeroon 18100, lähettää voi, mutta palaute on "PALVELU TILAPÄISESTI POIS KÄYTÖSTÄ". (Tätä ennen 4 kertaa lähetys ei ole onnistunut "VIRHE".)
@Petra819 kirjoitti:Postissa tuli uusi SIMmi ja ohjeet sen asentamiseksi, aluksi pitää lähettää aktivointiviesti numeroon 18100, lähettää voi, mutta palaute on "PALVELU TILAPÄISESTI POIS KÄYTÖSTÄ". (Tätä ennen 4 kertaa lähetys ei ole onnistunut "VIRHE".)
Aivan UPEAA palvelua on, että jos mikään ei onnistu, niinkuin ei onnistu, voin VAIVAISELLA 10 Euron maksulla aktivoida uuden simmini myös keskustelemalla terävien palveluneuvojien kanssa numerossa 0404123123.
Epäilen että 1 kappale 10 euron soittoa ei onnistu, kuten ei onnistu mikään muukaan, joten homma jää tähän.
Kiitos Sonera, Teillä on merkittävän hyvät tavat päästä asiakkaista eroon. Jatkakaa tällä linjalla, tuloksia tulee päivittäin.
.
Lähetithän viestin jollain muulla, kuin tällä uudella kortillasi? Viestin voi lähettää millä tahansa jo olemassa olevalla liittymällä, mutta ei tosiaan sillä uudella sim-kortilla.
@MiaSL kirjoitti:Lähetithän viestin jollain muulla, kuin tällä uudella kortillasi? Viestin voi lähettää millä tahansa jo olemassa olevalla liittymällä, mutta ei tosiaan sillä uudella sim-kortilla.
En yrittänyt lähettää viestiä kivellä, johon simmi on kiinnitetty purkalla (jenkki) kiinni, vaan puhelimella. Näinkö olisi pitänyt tehdä ? Prin kilon kivi on mielestäni riittävä ja purkka on tuoretta.
@Petra819 kirjoitti:
@MiaSL kirjoitti:Lähetithän viestin jollain muulla, kuin tällä uudella kortillasi? Viestin voi lähettää millä tahansa jo olemassa olevalla liittymällä, mutta ei tosiaan sillä uudella sim-kortilla.
En yrittänyt lähettää viestiä kivellä, johon simmi on kiinnitetty purkalla (jenkki) kiinni, vaan puhelimella. Näinkö olisi pitänyt tehdä ? Prin kilon kivi on mielestäni riittävä ja purkka on tuoretta.
Tilliskivi olisi varmaan parempi, vai mitä mieltä olet ?
Ei tarvita kiviä tai muutakaan, normaalisti puhelimella :smileyvery-happy: Oliko tässä kyseessä edelleen Telefinlandin kortti? Jos aktivointi ei onnistu, vaikka kaikki on hoidettu niin kuin pitää, niin ota chatilla Asiakaspalveluun yhteyttä. Jos aktivointi ei itsepalveluna onnistu, tehdään se siellä :smileyhappy:
@MiaSL kirjoitti:Lähetithän viestin jollain muulla, kuin tällä uudella kortillasi? Viestin voi lähettää millä tahansa jo olemassa olevalla liittymällä, mutta ei tosiaan sillä uudella sim-kortilla.
pitääkö asiakkaan siis omistaa toinenkin liittymä että pystyis välttään ton 10 euron aktivointi maksun
ja menishän tosta toissestakin liittymästä kuukausimaksua eli ei se silloinkaan olis ilmanen
tietysti jos asian pystyy hoitaan netinkautta ilmaseksi ja omistaa netin minkä suurinosa jo omistaa
Viestin voi siis lähettää vanhalla SIM-kortilla tai millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Ei tarvitse olla useampaa liittymää.
Jos aktivointi itsepalveluna ei teknisistä syistä millään onnistu, kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä!
Tämä Leelian lepotuoli voitaisiin lopettaa ja heittää koko moderaattorisakki ulos Sonerasta. Ei tälläistä kukaan tartte.
Ei se ihme, että Tele Finlandilla on tutkitusti tyytyväisimmät asiakkaat, kun ne tyytymättömät urputtavat täällä. :smileytongue:
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.