Uusi sopimus tehty, mutta modeemi ei ole saapunut


Hei! Puolitoista kuukautta sitten oli tehty uusi sopimus. Teiltä täytyy tulla modemi ja digiboksi, mutta modemi ei tullut. Kolme kertaa olin teidän toimistossa ja jokaa kertaa minulle sanotaan, että modemi tulee muutamaa päivää kuluttua. Modemi ei tullut, mutta iso lasku on tullut. Mitä se on. Koska modemi ei tullut sopimus ei tulee voimaan. Koska sopimus ei tule voimaan täytyy lopettaa tamän tyhmä sopimus, peruuttaa tyhmä lasku ja jatkaa vanha sopimus ja tehdää uusi lasku. Minä vien teille digiboksi toimistoon vai postiin.


Lopetamme tämän epävoimaan sopimus heti!!!


 


Edit SannaMKoo: Poistettu nimi viestin lopusta. Halutessasi voit lisätä nimitiedon allekirjoitukseen käyttäjäprofiilin asetuksista
Edit katjane: muokattu otsikkoa


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Tuossa on kyllä jokin mennyt mönkään. Harmillisesti täällä ei voida vastaanottaa ilmoituksia palvelun päättämisestä, vaan kohtaamasi epäselvyyden ratkaisu lähtee siitä, että olisitte yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


Siellä voidaan tarkastella, miksi tuotetta ei teille ole tullut ja saada tilanne korjattua.

Sano tarkka mihin lähettää tämää ilmoitus. En voi löydä.

Teliahin??? Apuahin??? Vai??

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@a00alex@  kirjoitti:

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?




Voit laittaa ilmoituksen esimerkiksi tämän yhteydenottolomakkeen kautta. (<- Klikkaa linkistä)


 


Myös jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, tavoitat meidät chat-asiakaspalvelusta vuorokauden ympäri! Sieltä voimme nopeasti selvittää tuon sinulle tulleen laskun, sekä sen miksi uutta modeemia ei ole sinulle tullut.

Kiitos

Vastaa