Skip to main content

Huomasin tämmöisen tosi tärkeän kirjoituksen jonkan haluan jakaa ja saada keskustelua tästä aiheesta: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jormanordlin/varokaa-puhelinoperaattorien-asiakaspalvelupisteita-vaikuttaa-huijaamiselta-tassa-jalleen-esimerkkina-uudestaan-telia/


@Antsa92  kirjoitti:


Huomasin tämmöisen tosi tärkeän kirjoituksen jonkan haluan jakaa ja saada keskustelua tästä aiheesta: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jormanordlin/varokaa-puhelinoperaattorien-asiakaspalvelupisteita-vaikuttaa-huijaamiselta-tassa-jalleen-esimerkkina-uudestaan-telia/






Kommentoin muutamaan seikkaan tähän julkaistuun puheenvuoroon. 

Chatin kautta onnistuu myös laajakaistan irtisanominen, joten tässä kohden on annettu aiheetta neuvo käydä Telian myymälässä. Laajakaistassa on jälkikäteislaskutus, eli siitä johtuen irtisanomisen jälkeen saattaa vielä lasku tulla viimeiseltä laskutusjaksolta.



 



Kaikissa laskutusasioissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun, oli sitten kysymys matkapuhelimesta, laajakaistasta tai mistä muusta palvelusta, jos huomaat laskussa jotain epäselvyyttä. Minun Teliasta näet myös kaikki laskut takautuvasti vähintään vuoden ajalta, erittelyineen, kohdasta "Laskut ja viestit". Saat aina liittymän päivityksestä vahvistuksen mitä liittymä pitää sisällään, kaikki sopimukset ja vahvistukset näet myös Minun Telia Tuotteet ja palvelut -osiosta. 

Liittymäasiakkaana saat aina parhaat edut ja tarjoukset liittymiin sekä palveluihin. Uutiskirjeen tilanneille viestimme vaihtuvista eduista sekä tarjouksista, ja pysyt ajantasalla mitä meillä milloinkin on tarjolla!


Vastaa