MILLON KORJAATTE VERKKONNE (kiitos hävityistä peleistä)
Edit RaMaria: Otsikko
Sivu 1 / 1
Hei!
Ikävää kuulla, että pätkintää esiintyy. Siitä kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun, jotta pätkinnän syytä päästään selvittämään. Kannattaa toki kertoa, mikä matkapuhelinverkon päätelaite on kyseessä ja millä laitteella yrität pelata. On myös hyvä kokeilla käynnistää omat laitteet uudelleen ja mahdollisesti resetoida ne jos vaikka jokin bitti on mennyt poikittain laitteen ohjelmistossa.
Kuitenkin mobiililaajakaistan luonteesta johtuen sitä ei voi pitää ensisijaisena yhteytenä pelaamiseen. Paras nettiyhteys pelaamisen kannalta on aina kiinteä yhteys.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.